Cambridge Complete Chemistry for IGCSE® & O Level: Workbook (Revised). 4 Revised edition, Paperback/Roger Norris

Cambridge Complete Chemistry for IGCSE® & O Level: Workbook (Revised). 4 Revised edition, Paperback/Roger Norris

Detalii Cambridge Complete Chemistry for IGCSE®

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
132.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 16 zile
Descriere YEO:

Cambridge Complete Chemistry for IGCSE® - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Cambridge Complete Chemistry for IGCSE® de la Oxford University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Cambridge Complete Chemistry for IGCSE® & O Level: Workbook (Revised). 4 Revised edition, Paperback/Roger Norris din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 132.99 Lei

Caracteristicile produsului Cambridge Complete Chemistry for IGCSE®

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Cambridge Complete Chemistry for IGCSE® Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Cambridge Complete Chemistry for IGCSE® de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
The Cambridge IGCSE® & O Level Complete Chemistry Workbook, part of the rigorous and trusted Complete Science series, supports independent practice both inside and outside the classroom to strengthen students\' exam potential. Publisher: Oxford University Press Author(s): Roger Norris Number of pages: 168 Collection: Cambridge Complete Chemistry for IGCSE® & O Level Publication date: 2022 Dimensions: 210 x 297 x 13 Cover type: Paperback / softback

Cambridge Complete Chemistry for IGCSE® & O Level: Workbook (Revised). 4 Revised edition, Paperback/Roger Norris - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press