Din cuprins: &loz
Consideratii generale asupra PR; &loz
Agentia de PR – departamentul de imagine; &loz
Modele de Strategii si Campanii de PR; &loz
Cristalizarea si definirea clara a problemei, respectiv a temei abordate de campania de PR; &loz
Definitivarea si stabilirea obiectivelor; &loz
Planificare, calendar, buget; &loz
Evaluarea si arhivarea Volumul de fata se adreseaza cu preponderenta cursantilor din cadrul masteratelor de PR, dar si studentilor din anii terminali de la sectiile de Comunicare si Relatii Publice.
Bernays a fost foarte inspirat si, in scurta vreme, s-a reusit incetatenirea termenului de consilier PR la nivelul mentalului colectiv american..
Domeniul juridic era deja dezvoltat, iar Bernays a mizat tocmai pe efectul acestuia asupra noului domeniu reprezentat de sistemul de relatii publice la acea vreme.
La inceputul secolului trecut, relatiile publice erau intr-o faza incipienta de dezvoltare si trebuiau promovate, pentru a se sedimenta la nivelul men-talului colectiv american.
Bernays a avut o motivatie foarte serioasa in momentul in care a preluat termenul de consilier din domeniul juridic.
Kunczik preia un citat de-al lui Bernays care sustine acest fapt, citat in paginile de fata in original, in limba engleza: &bdquo
We borrowed the term counsel from the law, hoping its professional implication would carry over to the new field” .
Acelasi M.
Bernays, fiind preluat din domeniul juridic in anul 1920, dupa cum mentioneaza Michael Kunczik.
Calin Flaviu Rus Pentru prima data, termenul de consilier PR a fost introdus de catre Eduard L.
Consideram ca volumul va contribui la standardizarea proceselor care au loc pe parcursul derularii campaniilor de PR, standardizare utila intregii noastre societati.
Suntem bucurosi ca aceasta lucrare, care dezbate tema campaniilor si a strategiilor de PR, este prima de acest fel, aparuta in cadrul Catedrei de Comunicare si Relatii Publice a Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, UBB.
Este o lucrare prin care am incercat sa punem in evidenta mai multe viziuni si modele de desfasurare a campaniilor de PR si, de asemenea, am incercat sa elaboram un model propriu de derulare a unor astfel de campanii.
Din cuprins: &loz
Consideratii generale asupra PR; &loz
Agentia de PR – departamentul de imagine; &loz
Modele de Strategii si Campanii de PR; &loz
Cristalizarea si definirea clara a problemei, respectiv a temei abordate de campania de PR; &loz
Definitivarea si stabilirea obiectivelor; &loz
Planificare, calendar, buget; &loz
Evaluarea si arhivarea Volumul de fata se adreseaza cu preponderenta cursantilor din cadrul masteratelor de PR, dar si studentilor din anii terminali de la sectiile de Comunicare si Relatii Publice