Capitalismul artistic. Consumul operei de arta intre happycratie si cinefilie - Oana Serban

Capitalismul artistic. Consumul operei de arta intre happycratie si cinefilie - Oana Serban

Detalii Capitalismul artistic. Consumul operei de

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
62.9 Lei
Categorie (vânzător)
Arta
Marca
Cartea Romaneasca Educational

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

Capitalismul artistic. Consumul operei de - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Capitalismul artistic. Consumul operei de de la Cartea Romaneasca Educational, în categoria Arta.

Indiferent de nevoile tale, Capitalismul artistic. Consumul operei de arta intre happycratie si cinefilie - Oana Serban din categoria Arta îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 62.9 Lei

Caracteristicile produsului Capitalismul artistic. Consumul operei de

  • Brand: Cartea Romaneasca Educational
  • Categoria: Arta
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 18-09-2025 01:36:55

Comandă Capitalismul artistic. Consumul operei de Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Capitalismul artistic. Consumul operei de de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Reflectia asupra capitalismului artistic pleaca de la analiza simptomelor care au transformat capitalismul din ideologia sa traditionala impregnata de teoriile productiei si contrastelor de clasa din cheie marxista ori de intrebarea referitoare la tehnica evaluata de Heidegger intr-o ideologie artistica si poate cel mai important intr-un stil de viata care isi propune concilierea artei si a societatii in termenii consumului. In acest context este evidenta apro pierea dintre societatile industriale si societatea spectacolului ca legatura mediata de interventia artei. Hipermodernitatea discutata de Lipovetsky va fi evaluata asadar din perspectiva consumului estetizarii hiperartei absorbtiei hedonismului subiectivarii dorintelor si a claselor sociale in constituirea publicului consumator. Miza cartii nu este asadar analiza capitalismului artistic ci mai curand evaluarea manierei in care acesta a facut posibila estetizarea lumii printr-o unificare a reprezentarilor pe trei nivele a spatiului a timpului si a inidului. Oana Serban

Capitalismul artistic. Consumul operei de arta intre happycratie si cinefilie - Oana Serban - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cartea Romaneasca Educational