Descriere YEO:
Pe YEO găsești Cat costa un magazin online de la Adrian Zamfira, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Cat costa un magazin online si de ce - Adrian Zamfira din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 67 Lei
Caracteristicile produsului Cat costa un magazin online
- Brand: Adrian Zamfira
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 25-11-2024 01:40:54
Comandă Cat costa un magazin online Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Cat costa un magazin online de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Cat
costa un
magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta. Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau
online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii unui
magazin online si este rezultatul analizei cauzelor care au influentat succesul sau falimentul celor peste doua sute de magazine online cu care a lucrat de la zero autorul in ultimii 15 ani si a peste zece mii de ore petrecute de
Adrian Zamfira activ in industria comertului electronic din Romania in calitate de analist, dezvoltator, consultant sau investitor. Cartea te ajuta sa iti dai seama de scopul real al magazinului tau online, de motivul pentru care doresti sa-I lansezi si de asteptarile pe care le vei avea, ca punct de plecare in lansarea lui cu succes. Ulterioriti prezinta principalele tipuri de magazine online care se pot cumpara, cat
costa, care e diferenta si mai apoi tot ce ar fi de preferat sa stii legat de: • cele 18 reguli cand sa nu iti construiesti
magazin online pentru ca, cel putin statistic, multi altii au pierdut banii investiti • 10 principii de baza dupa care sa te ghidezi atunci cand vei avea de luat decizii importante • 14 modele de business care sunt profitabile in acest moment • o metoda simpla si usor de implementat pentru a lucra eficient cu orice Freelancer sau firma de programare plus caietul posesorului de magazin online - un document structurat si usor de intretinut astfel incat sa nu depinzi de firma de la care cumperi platforma si implicit sa nu fii la mana lor ulterior • care e diferenta intre comertul electronic tactic si cel strategic • 12 situatii cand sa nu-ti faci magazin online desi poate ar parea o idee buna "O carte foarte valoroasa care sintetizeaza multa informatie din eCommerce. Mi-ar fi placut sa o citesc acum 9 ani, as fi scutit mult timp si bani" - Laura Teposu, fondator Libris.ro Cuprins: 8. Introducere 14. Ce este un magazin online? 20. De ce faci magazinul online si ce mindset trebuie sa ai? 42. Modele de business pentru magazinul tau online 58. Despre platforme si firme in general 62. Magazine online ieftine 66. Magazin online simplu 70. Magazin online nivel intermediar 76. Magazin online avansat 84. Magazin online enterprise 92. Cum lucrezi cu o firma de programare sau un freelancer ca sa nu ai probleme 108. Cum cumperi fara sa depinzi de furnizor 120. Cand sa nu-ti faci magazin online 130. Comert electronic tactic vs strategic 138. Bootstraping 146. Despre parteneri si asociati in magazinul online 160. Cum faci si mai multi bani cu magazinul tau online 168. Despre concurenta 174. Cum faci bani din comparatoarele de preturi 184. Specializarea pietei 188. Culoarea banilor 190. De ce ne e rusine sa facem reclama? 198. Metoda RFM 202. Nume generic pentru magazinul online 204. Cum poti reduce rata de refuz a coletelor? 212. Trecerea afacerii din offline in online 218. Lucruri pe care le poate face echipa ta atunci cand nu vin comenzi 222. „Intreaba un prieten” 224. Concluzie 228. Anexa 1. 6 borcane 234. Anexa 2. Cu incredere inainte 236. Anexa 3. Caietul posesorului de magazin online
Adrian Zamfira este fondatorul Nucleo.ro - acceleratorul de comert electronic care sprijina firmele sa isi lanseze profitabil afacerea in mediul online. Autodidact, a luat primul premiu la Olimpiada Nationala de Informatica doar din pasiunea iesita din comun pentru calculatoare, fara o educatie formala in acest sens si fara sa studieze initial materia la scoala. Dupa o experienta de cercetator in domeniul transmisiilor digitale prin satelit, din anul 2000 dezvolta primul sistem 100% romanesc de supraveghere video CCTV integrat cu control acces si pontaj care se vinde ulterior in peste zece mii de unitati. 2003 este anul cand se asociaza cu unul dintre cele mai mari grupuri de distributie si retail IT&C pentru a dezvolta solutii logistice adaptate pietei din Romania. Din 2007 se concentreaza exclusiv pe solutiile de comert electronic create pana atunci. ln toti acesti ani participa, in calitate de furnizor si con