Ghidul ideal pentru studentii aflati la debutul stagiilor clinice Volumul „Cazuri clinice pentru biblioteca studentului la medicina” reprezinta o modalitate pedagogica noua si moderna, menita sa stimuleze interesul si curiozitatea stiintifica a studentilor.
Camelia Diaconu:Explorari functionale in medicina internaDe la simptom la diagnostic in practica medicalaDe la simptom la diagnostic in medicina interna.
Alte lucrari semnate de Dr.
Publicul-tinta: Acest ghid clinic oferit de colegii mai mari trebuie sa isi gaseasca neaparat locul in biblioteca oricarui student la medicina, aflat la debutul carierei profesionale.
Patologiile prezentate sunt diverse si complexe: boli respiratorii, cardiace, digestive, renale, hematologice, neurologice, reumatologice, patologie maligna, ginecologica, ortopedica.
Structura prezentarilor de caz este foarte usor de urmarit: Introducere, Prezentarea cazului, Discutii si Concluzii.
Studentul la medicina pare mai interesat acum de o abordare pragmatica a domeniului si poate mai putin de acumularea exclusiva a notiunilor teroretice.
Atat pentru studentii care au redactat textele, cat si pentru cei care le vor studia, volumul simbolizeaza tranzitia de la acumularea de notiuni teoretice, uneori poate prea stufoasa si arida, la implicarea practica in stabilirea diagnosticului si a planului terapeutic al unui pacient.
Camelia Diaconu a acceptat cu bucurie sa coordoneze lucrarea, participand cu mult entuziasm la proiectul tinerilor medicinisti.
Dr.
Cazurile au fost prezentate in cadrul „Sesiunilor Stiintifice Medicale” organizate de SSMB, al caror partener constant este Editura ALL.
Cartea reuneste o colectie de Cazuri clinice redactate de studenti ai Universitatii de medicina si Farmacie „Carol Davila”, Bucuresti, membri ai Societatii Studentilor in medicina din Bucuresti (SSMB).
Ghidul ideal pentru studentii aflati la debutul stagiilor clinice Volumul „Cazuri clinice pentru biblioteca studentului la medicina” reprezinta o modalitate pedagogica noua si moderna, menita sa stimuleze interesul si curiozitatea stiintifica a studentilor