Cumpara de la grupdzc.ro

Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan - Business Tech


Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan
24.75 Lei

Disponibil

(07-05-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara ce vrea clientul business tech de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru ce vrea clientul business tech

Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor astfel incat tu in calitate de furnizor sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine.
Aceasta lucrare este un ghid nu numai pentru personalul si pentru managerii de vanzari ci si pentru multi angajati din toata firma care pot deveni participanti activi in procesul vanzarii creatoare de valoare..
Ea iti furnizeaza instrumentele ideile si metodologia de care ai nevoie pentru instruirea si sprijinirea celor din echipa de vanzari precum si pentru aplicarea schimbarilor cuprinzatoare ce vor fi necesare.
Construita pe relatii de tipul win-win care se aprofundeaza de-a lungul timpului vanzarea creatoare de valoare te diferentiaza de concurenti netezind calea spre obtinerea unor preturi superioare o marja de profit mai buna o crestere mai mare a veniturilor.
Aceasta carte te poate ajuta sa ajungi acolo unde trebuie sa fii.
Vanzarea creatoare de valoare testata de o multitudine de companii din erse sectoare de activitate iti va permite - Sa capeti o intelegere mai aprofundata a problemelor clientului- Sa intelegi cum se iau in realitate deciziile in firma clientului- Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor- Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante financiare si de productie- Sa vii cu noi oferte personalizate- Sa faci pretul sa devina un subiect mai putin importantVanzarea creatoare de valoare te scapa de iadul vanzarii la preturi joase de simpla marfa.
Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine care sunt specifice vanzarii simple traditonale si sa devina in schimb o sursa de valoare pentru clientii sai.
Desi echipale de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi sunt necesare schimbari mai radicale.
Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare-care desi este radical diferita ramane practica.
Adevarul este ca functia vanzarii care a fost mult timp neglijata nu se sincronizeaza cu actualele opotunitati.
Iata secretul nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii.
Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor astfel incat tu in calitate de furnizor sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse