Cumpara de la libris.ro

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului - Al Ries, Laura Ries - Al Ries, Laura Ries


Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului - Al Ries, Laura Ries
36.61 Lei

Disponibil

(12-11-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara cele 11 legi al ries, laura ries de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru cele 11 legi al ries, laura ries

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: &bull
Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? &bull
Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? &bull
Cum conferi interactivitate unui site? &bull
Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita? Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, renumitul expert in marketing, Al Ries, dar si fiica si partenera sa de afaceri, Laura, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional.
Al Ries si Laura Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding, analiza de brand si dezvoltare de brand pentru clienti ca: Andersen Consulting, AT&
T, Burger King, Contact Software, Datastream, EatZi’s, Frito-Lay, Green Giant, GTE, IBM, Intel, Lotus, Merk, Novell, Paramount Television, Procter &
Gamble..
Scrie, de asemenea, pentru New York Times, The Wall Street Jurnal si USA Today, Associated Press, Advertising Age.
Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX NEWS CHANNEL, CNBC si CNN.
Lucreaza pentru Cele mari companii ale lumii.
Din 1994 este partener la firma de consultanta Ries &
Ries.
Dupa facultate isi incepe cariera in publicitate la TBWA Advertising din New York ca account executive pe conturile Woolite si Evian.
Laura Ries este absolventa a Universitatii Northwestern din Ilinois in 1993.
Al Ries are o rubrica lunara pe Ad.
Age.com si este unul din cei mai bine cotati experti in strategie de marketing.
Cartile sale genereaza un enorm interes in comunitatea oamenilor de marketing din intreaga lume.
In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul din cei 100, cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20.
Din 1994 lucreaza cu fiica sa Laura Ries la firma de strategie Ries &
Ries, oferind consultanta companiilor din grupul Fortune 500, scriind carti si tinand seminarii in intreaga lume.
Mai tarziu, agentia sa isi schimba profilul, devenind firma de strategie de marketing Ries &
Trout.
Apoi isi infiinteaza propria agentie de publicitate in New York: Ries Cappiello Colwell.
Dupa terminarea facultatii, lucreaza in departamentul de advertising al General Electric. - Supply Management Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout) si al celui de branding, prin Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. - Marketing Week O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe Internet.
O lectura obligatorie pentru persoanele care cred ca pot sta linistite deoparte, lasand in acest timp tehnologia sa munceasca in locul lor.
Plina de sfaturi practice si cunostinte de marketing, aceasta carte inteligenta si atragatoare va fi de nepretuit pentru marketerii de pretutindeni.
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: &bull
Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? &bull
Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? &bull
Cum conferi interactivitate unui site? &bull
Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita? Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, renumitul expert in marketing, Al Ries, dar si fiica si partenera sa de afaceri, Laura, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse