Cele 22 de legi imuabile ale brandingului.
Intr-adevar cartea aminteste de marci care au disparut - si de elementele care au dus la aceasta situatie - si care, fireste, este de dorit sa nu fie puse in practica de cel ce citeste lucrarea celor doi..
Scrisa in stilul american - cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee - cartea, asa cum apreciaza Philip Kotler, "demonstreaza ca oamenii de marketing trebuie sa stie sa construiasca un brand si sa-l mentina in viata".
Studiind diverse marci si evolutia acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile intr-o lucrare din care extrem de multi specialisti si nu numai au de invatat.
Scrisa in spiritul lucrarilor autorilor, cartea de fata arata tuturor cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala.
Si daca brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt.
Al Ries si Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastra.
Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala Multi isi doresc sa afle care este cheia succesului in branding.
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului