Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. -Ioana Iancu.
Pe baza acestor considerente, lucrarea devine un ghid util pentru intelegerea efectului comunicarii publicitare si ofera perspective valoroase pentru cercetari viitoare in acest domeniu crucial.
Cartea se inscrie in grupul cercetarilor care, intr-un efort colectiv, lupta pentru dezvoltarea unui cadru legislativ omogen.
Lucrarea trage un semnal de alarma la adresa actorilor care formuleaza politici publice vizavi de importanta reglementarii si astfel a marcarii continutului publicitar pentru ca limitele etice sa fie respectate.
Astfel, nu doar ca aceste entitati inteleg mai bine ce se intampla pe piata, dar pot invata modalitati mai dezirabile de utilizare a mesajelor publicitare.
Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta