Cumpara de la elefant.ro

Chemarea mall-ului sau o radiografie a shopping-ului/Paco Underhill - Brandbuilders


Chemarea mall-ului sau o radiografie a shopping-ului/Paco Underhill
38.53 Lei

Disponibil

(19-11-2024)
Cumpara de la elefant.ro

Produs vandut de elefant.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara chemarea mall-ului sau brandbuilders de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru chemarea mall-ului sau brandbuilders

  In Romania zilelor noastre mall-ul exercita o putere miraculoasa asupra oamenilor.
Blamam televiziunea pentru rolul tot mai putin educativ pe care il are.
Amandoua sunt doua medii “false”, care incearca sa treaca drept o reflectare a identitatii si dorintelor noastre.
Paco Underhill spune ca “prin studierea mall-ului si a activitatilor desfasurate in cadrul sau putem invata foarte multe despre noi insine — despre starea natiunii si despre locuitorii sai — dintr-o multitudine de perspective: economica, estetica, geografica, spirituala, emotionala, psihologica si, cateodata, vestimentara.”   Interesanta este paralela pe care autorul o face intre mall si televiziune.
Ei nu accepta argumentul ca mall-ul reprezinta o versiune contemporana, e drept de alte dimensiuni, a bazarelor, galeriilor si pietelor de demult.
Dar altii tot ajung sa isi faca cumparaturile in mod regulat in mall, desi nu sunt mandrii de aceasta activitate.   Este adevarat ca multi oameni agreaza sa faca shopping, dar nu in mall.
Paco Underhill opineaza ca inca de la inceputurile civilizatiei umanitatea si-a organizat partial existenta in jurul activitatii de shopping.
Autorul este de parere ca mall-ul a fost intotdeauana o prezenta constanta in viata oamenilor, sub alte nume si forme cumva diferite.   Privind la aceasta lista lunga de motivatii ce stau la baza vizitarii unui mall, se poate conchide ca mall-ul ocupa un loc destul de important in viata noastra.    Mall-ul nu trebuie privit drept un fenomen american relativ recent.
Sau “suntem aici, desi nu stim de ce”.
Printe cele mai amuzante motivatii gasite de autor ar fi venitul in mall pentru: “a suti din magazine” sau “ca toata lumea e aici”.
Multa lume vine pentru a vizita zona restaurantelor sau, pentru ca, spre exemplu, nu e nimic interesant la televizor.
Unii parinti vin de dragul copiilor lor, iar unii bunici pentru a petrece o dupa-amiaza placuta cu nepotii. pentru ca ploua afara.   Printre multe alte motivatii, Paco Underhill spune ca, in primul rand, vizitam mall-urile ca sa ne cumparam diverse lucruri, ca sa scapam de plictiseala, suntem in mall pentru a ne alinia tendintei generale, ca sa vizionam un film sau ...
Cu alte cuvinte, ne sunt foarte familiare observatiile facute de autor privind motivele pentru care adoram sa facem cumparaturi si ne petrecem foarte mult timp in mall-uri, desi ne declaram enervati de aglomeratie sau de lipsa locurilor de parcare spre exemplu.
Toata lumea ridiculizeaza mall-ul, ca simbol al unei societati de consum, dar toti suntem avizi sa facem cumparaturi in mall.
Ceea ce atrage poate cel mai mult in aceasta carte, dincolo de stilul narativ deosebit de atragator, este impactul recunoasterii personale pe care Paco Underhill reuseste sa o provoace.   In societatea actuala, mall-ul reprezinta un fenomen social si economic.
Fin cunoscator al psihologiei consumatorului si detinand abilitatea sociologului de a descrie fapte uzuale de viata, Underhill observa in amanunt trend-urile din vanzarile retail.   Dincolo de stilul accesibil si neconventional, cititorul gaseste o cercetare exhaustiva a activitatilor cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine.
Autorul promite o geografie a shoppingului, deosebit de utila tuturor retailerilor care se confrunta in prezent cu un fenomen controversat: remobilizarea unui public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut.
Cunoscut om de marketing, specialist in retail si colaborator permanent al publicatiilor The Wall Street Journal si The New York Times, Paco Underhill reuseste in aceasta carte sa faca o radiografie inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului si a activitatii de shopping in general.
Dar care sunt mecanismele ce stau la baza acestei atractii de necontestat din partea oamenilor fata de marile centre comerciale?   Chemarea mall-ului , celebra carte scrisa de Paco Underhill.
Este locul unde vezi haine branduite, vitrine stralucitoare, cafenele, restaurante si fast-food-uri care te imbie sa le vizitezi dupa un periplu obositor prin magazine.   In Romania zilelor noastre mall-ul exercita o putere miraculoasa asupra oamenilor


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse