Pentru mintile agere, jocul Citeste-mi Gandurile Obraznice este perfect.
Primul jucator care va acumula 69 de puncte, va castiga!. 7.
Abia apoi se poate incepe o alta tura cu un nou cartonas.
Acest lucru se va repeta pentru toti jucatorii, deoarece este necesar sa treaca prin aceasta postura.
In runda urmatoare, scriitorul va fi ghicitorul si va incepe tot cu aceeasi afirmatie. 6.
Odata ghicit raspunsul, runda se poate incheia cu un punctaj oarecare, dar daca roata a ajuns la 0, nimeni nu va castiga nimic. 5.
Daca au dat raspunsul corect obtin puncte, iar daca nu, vor pierde puncte.
Interceptorii sunt martori la tot ceea ce se intampla si au ocazia de a ghici si ei finalul afirmatiilor doar o singura data. 4.
Ghicitorul poate pune intrebari, poate cere indicii sau poate da mai multe raspunsuri, iar pentru fiecare actiune de genul, se va scadea cate un punct de pe roata de punctaj. 3.
Va alege un ghicitor si va seta roata la numarul 10, incepand sa ii ofere indicii cu scopul de a ghici raspunsul inaintea interceptorului.
Scriitorul va nota continuarea afirmatiei pe carnetelul sau, odata cu restul participantilor. 2.
Un cartonas contine 4 afirmatii, fiecare avand o alta culoare: albastru, verde, portocaliu si mov.
Un jucator va extrage un cartonas, citind afirmatia marcata in culoarea decisa unanim.
Daca si la capitolul acesta ai incredere ca amicii tai iti vor putea citi Gandurile indraznete, provoaca-i la un joc distractiv! Cum se joaca: 1.
Acesta este un joc pentru adulti creativi si ingeniosi, care au mereu raspunsuri la intrebari indiscrete, dar stiu sa dea si indicii potrivite.
Pentru mintile agere, jocul Citeste-mi Gandurile Obraznice este perfect