Este extrem de profitabil sa demonstrezi ca iti intelegi CLIENTII daca nu o faci insasi compania ta este in pericol.
Fa-ti CLIENTII sa cumpere mai mult si mai des..
Descopera noile reguli pentru marketingul in masa si cel direct.
Solutioneaza nemultumirile clientilor pentru a consolida loialitatea.
Pregateste-ti angajatii pentru a face fata oricarui client.
Gestioneaza Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.
Creeaza o Filosofie a Clientului prin care sa-l atragi si sa-l pastrezi.
Afla motivele reale pentru care organizatiile gestioneaza gresit experienta cu propriii clienti.
Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi astfel incat sa intelegem sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor.
CLIENTII sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati Descifreaza felul in care CLIENTII gandesc si iau decizii.
Este extrem de profitabil sa demonstrezi ca iti intelegi CLIENTII daca nu o faci insasi compania ta este in pericol