"Nu cred că vom găsi mai mult de 10 magazine care ar dori să vândă Bin Bin", așa a spus unul dintre primii distribuitori ai brandului danez Essey.
Dar efortul său a fost răsplătit iar design-ul coșului a fermecat întreaga lume..
După cum chiar John spune, înainte de a ajunge la forma perfectă a coșului a trebuit să mototolească mai mult de 300 de modele din hârtie.
Bin Bin a devenit rapid un hit și a fost distins deja cu trei premii Reddot Design Award.
Chiar creatorul său, John Brauer, a declarat că această piesă este întruchiparea adevăratului sens al funcționalismului simbolic.
Forma sa armonioasă, care reproduce cu fidelitate formele reale ale hârtiei mototolite, este acum un clasic de neegalat.
Bin Bin este coșul de gunoi care a adus faima brand-ului Essey.
Dar în termen de cinci ani de afaceri are peste 100.000 de magazine ... "Nu cred că vom găsi mai mult de 10 magazine care ar dori să vândă Bin Bin", așa a spus unul dintre primii distribuitori ai brandului danez Essey