In cea mai importanta carte de business de la The Tipping Point incoace, Chris Anderson ne arata cum viitorul comertului si al culturii nu rezida in hituri, ci in ceea ce multa vreme a fost considerat un rateu - Coada nesfarsit de lunga a produselor de nisa din curba cererii. trebuie sa citeasca aceasta carte.&\' Rob Glaser, CEO, RealNetworks \'Locul acestei carti in biblioteca este intre The Tipping Point si Freakonomics.&\' Reed Hastings, CEO, Netflix.
Saracevic, San Francisco Chronicle \'Toti cei interesati de media...
Christensen, cartea de fata fiind una dintre cele mai importante lucrari de filosofie a afacerilor publicate in emergenta era digitala globala.&\' Alan T. \'Ideile lui Anderson influenteaza gandirea strategica a companiei noastre la modul cel mai profund.&\' Eric Schmidt, CEO, Google \'L-as aseza pe Anderson pe aceeasi treapta cu Malcolm Gladwell si Clayton M.
In cea mai importanta carte de business de la The Tipping Point incoace, Chris Anderson ne arata cum viitorul comertului si al culturii nu rezida in hituri, ci in ceea ce multa vreme a fost considerat un rateu - Coada nesfarsit de lunga a produselor de nisa din curba cererii