Pe urmele „Rugăciunii lui Iisus”, din pustia Nitriei a Egiptului în Sfântul Munte și pe insulele 
Solovățului din Marea Albă.
Deși este mirean, nu șovăie să se caracterizeze pe sine cu însușiri pe care unii le consideră potrivite doar pentru preoți și monahi.
ArhondariculLa arhondaricÎnvățăturile Părintelui la mănăstireAscultarea de la clinicăÎnmormântarea.
Sfântul Grigorie PalamaCălugăr în lumeDuhovniculPăcatulSecularizareaIubire deosebită pentru sfințiIntrarea la mănăstireSfânta Pronie.
SpitalulReginaSfântul Siluan Athonitul și o vizită de praznicul luiSfântul Eftimie cel Nou, luminătorul GeorgieiTesalonic. „Să stăm bine”Despre iluminarea dumnezeiască.
Mănăstirea StavrovouniSerbiaPuterea SfântăÎnapoi în timpPrimii pașiSalonul 44SpitalulIspita.
ConstantinopolSfântul Făcător de minuni Nectarie de Pentapole - Despre iubirea dumnezeiascăSfânta Mănăstire SinaiRomâniaRusiaKievul și Lavra PeșterilorPocăință și spovedanie.
Vrea să creadă că este și colivad, fiindcă nu acceptă nicio concesie în fața adevărului și a Tradiției Bisericii.
CUPRISNColivadulIerusalimPustia NitrieiSfântul MunteCapadocia.
Adică, după cum scrie Sfântul Siluan Athonitul în capitolul „Despre pace”, una e să crezi în existența lui Dumnezeu, și alta să-L cunoști pe Dumnezeu întru Duhul Sfânt.
Isihast, pentru că învățătura Sfântului Grigorie Palama despre experiența omenească a Luminii necreate a dat sens căutărilor lui.
Firește, nu în faptă, pentru că este personificarea păcatului, ci în crezurile și în dorințele lui sufletești.
Filocalic, pentru că spiritul și litera Filocaliei Părinților Niptici îi fac sufletul să tresalte.
Este un isihast și colivad filocalic.
Pe urmele „Rugăciunii lui Iisus”, din pustia Nitriei a Egiptului în Sfântul Munte și pe insulele 
Solovățului din Marea Albă.
Deși este mirean, nu șovăie să se caracterizeze pe sine cu însușiri pe care unii le consideră potrivite doar pentru preoți și monahi