Communicative Functions and Linguistic Forms in Speech Interaction: Volume 156, Hardback/Klaus J. Kohler

Communicative Functions and Linguistic Forms in Speech Interaction: Volume 156, Hardback/Klaus J. Kohler

Detalii Communicative Functions and Linguistic Forms

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
697.99 Lei 698.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 17 zile
Descriere YEO:

Communicative Functions and Linguistic Forms - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Communicative Functions and Linguistic Forms de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Communicative Functions and Linguistic Forms in Speech Interaction: Volume 156, Hardback/Klaus J. Kohler din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 697.99 Lei

Caracteristicile produsului Communicative Functions and Linguistic Forms

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Communicative Functions and Linguistic Forms Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Communicative Functions and Linguistic Forms de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Prosody in English, German and Chinese is outlined as a principal component of linguistic form for communicative functions in speech interaction. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Klaus J. Kohler Illustration(s): 27 Halftones, black and white; 12 Line drawings, black and white Number of pages: 318 Collection: Cambridge Studies in Linguistics Publication date: 2017 Dimensions: 159 x 235 x 19 Cover type: Hardback

Communicative Functions and Linguistic Forms in Speech Interaction: Volume 156, Hardback/Klaus J. Kohler - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press