Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim Daniel Gherasim

Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim Daniel Gherasim

Detalii Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
62.4 Lei
Categorie (vânzător)
Diverse
Marca
Pro Universitaria

Produs actualizat în urmă cu 7 zile
Descriere YEO:

Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim de la Pro Universitaria, în categoria Diverse.

Indiferent de nevoile tale, Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim Daniel Gherasim din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 62.4 Lei

Caracteristicile produsului Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim

  • Brand: Pro Universitaria
  • Categoria: Diverse
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului Turismului si Serviciilor dar nu numai precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii ci si alti specialisti teoreticieni sau practicieni din domeniul psihologiei sociologiei stiintelor juridice comunicarii esteticii industriale etc. implicati in realizarea unor astfel de studii. Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atentiei in studiile comportamentale omul in general cumparatorul consumatorul incitatorul platitorul etc. autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile dorintele si cererea privit in compania tuturor celor care-i pot influenta comportamentul incitatatori informatori decidenti si lideri de opinie sefi critici etc. . De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clientilor.

Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim Daniel Gherasim - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Pro Universitaria