Aceasta carte iti va fi ghid, o calauza de drum lung, prin tainele psihologice si practice ale comunicarii umane. - Echipa Autono.
Cartea lui Andy Szekely se incadreaza perfect in aceasta categorie. - Neil Thubron, Professional speaker &
Consultant, autorul cartii 
Da, poti!, castigator al cursei extreme Yukon Arctic Ultra in 2015 
Sprijinim initiative in educatie si domeniul dezvoltarii personale care aduc o abordare inovativa si pot avea un impact semnificativ. - Kevin Hogan, International Public Speaker, autor al 24 de carti, printre care 
Psihologia PersuasiuniiAndy se pricepe de minune sa ia o problema complexa si sa o transforme in ceva simplu si usor de inteles.
De atunci el a devenit un star in Romania si a scris el insusi 20 de carti.
Recomand! - Calin lepure, CEO bizz.club 
Andy Szekely a fost unul dintre primii oameni de pe planeta carora m-am simtit confortabil sa le licentiez trainingul meu de persuasiune.
In editia de fata, se adauga multe alte tehnici de influentare cu integritate. - Achim Ludaescher, Sales Leader Technology Support&
Services IBM 
Un moment definitoriu din cariera mea este certificarea ca trainer de persuasiune pentru business - un program bazat pe aceasta carte.
Astfel, rezultatul obtinut va fi persuasiunea eleganta, adica acea forma de convingere in care toate lucrurile par sa functioneze natural si placut pentru toti partenerii implicati in dialog. 
Am obtinut feedback exceptional de la participanti, dupa ce am adaugat expertiza lui Andy Szekely in Storytelling si rezolvarea obiectiilor in trainingul nostru de vanzari pentru partenerii de business.
Aceste momente cheie sunt descrise in detaliu astfel incat sa poti cunoaste si micile elemente de finete care aduc maximum de efect cu minimum de efort.
Cele 6 abilitati reprezinta obiceiuri de comunicare ce maresc puterea de convingere in afaceri, in relatiile sociale si in viata personala. 
Partea a III-a este despre momente cheie in influentare.
Ele reprezinta de fapt convingeri ale maestrilor persuasiunii si stau la baza invatarii de abilitati practice de influentare. 
In partea a II-a, descoperi cele 6 abilitati pe care merita sa le exersezi iar si iar, daca vrei sa devii din ce in ce mai convingator.
Fiecare dintre cele 120 de solutii de comunicare a fost aleasa pe baza unui criteriu simplu: aplicabilitate imediata.  
Partea I contine cele 6 principii 1% in influentare, care se aplica in primul rand la dialogurile tipice de vanzari, negocieri, delegare sau mentorat.
Te vor ajuta sa devii un om mai bun si sa iti accelerezi evolutia profesionala.
Editia a doua a cartii de fata apare la 8 ani dupa prima editie, are un numar de pagini dublu, un bagaj de exemple net superior si o baza stiintifica mult mai ampla.
Foloseste cu grija si responsabilitate aceste unelte de schimbare personala si relationala.
Vei gasi in el raspuns la aproape fiecare problema de comunicare profesionala (memoratorul 
Solutii-Probleme din anexa cartii sta marturie in acest sens).
Tine acest ghid aproape.
Aceasta carte iti va fi ghid, o calauza de drum lung, prin tainele psihologice si practice ale comunicarii umane