Comunicare in limba romana.
Cititul nu este m rginit numai la exerci iul citirii n elegerea mesajului prilejuind nsu irea sau completarea unor cuno tin e despre mediul nconjur tor despre planete despre s n tate despre for i mi care plante i animale absolut necesare n formarea i dezvoltarea orizontului de cuno tin e al elevilor..
Lectura de pl cere i lectura cu scop informativ cele dou domenii de ac iune ce trebuie vizate deopotriv la aceast v rst sunt aspecte surprinse de sarcinile propuse n auxiliar.
P rerea autorilor Prin invita ia pe care o lanseaz lucrarea se dore te a fi o punte sigur de acces c tre comunicarea ca domeniu complex ce nglobeaz procesele de receptare a mesajului oral i scris precum i pe cele de exprimare oral .
Ilustra iile constituie suport pentru nv are i stimuleaz dezvoltarea gustului estetic.
Textele propuse ca suport pentru rezolvarea unor exerci ii din caiet sunt interesante atractive stimuleaz pl cerea de a citi i dezvolt gustul pentru lectura de bun calitate.
Jocurile i exerci iile cu caracter creator ofer posibilitatea realiz rii transferului c tre alte discipline.
Exerci iile vizeaz n elegerea textului din manual extragerea informa iilor interpretarea examinarea i evaluarea acestora dezvoltarea g ndirii critice precum i dezvoltarea exprim rii scrise func ionale i creative.
Sunt sarcini atractive cu grade diferite de dificultate.
Sarcinile de nv are asigur formarea aprofundarea i dezvoltarea competen elor specifice prev zute de program i au leg tur cu experien ele tr ite de copii sau posibile n realitate.
Con ine pagini destinate evalu rii ini iale recapitul rii i evalu rii la finalul fiec rei unit i de nv are recapitul rii i evalu rii finale.
Caietul este structurat n 11 unit i de nv are concepute tematic iar temele reflect universul apropiat copilului de v rst colar mic .
Caietul elevului clasa a 2-a - Mirela Mihailescu Auxiliarul Comunicare n limba rom n pentru clasa a II-a este un instrument de nv are care ofer contexte multiple i variate pentru formarea competen elor specifice clasei a II-a de receptare a mesajelor orale scrise i redactare de mesaje.
Comunicare in limba romana