Comunicare si marketing educational/Octavia Costea

Comunicare si marketing educational/Octavia Costea

Detalii Comunicare si marketing educational/Octavia Costea

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
21 Lei 30 Lei
Categorie (vânzător)
Books
Marca
Pro Universitaria

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Comunicare si marketing educational/Octavia Costea - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Comunicare si marketing educational/Octavia Costea de la Pro Universitaria, în categoria Books.

Indiferent de nevoile tale, Comunicare si marketing educational/Octavia Costea din categoria Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 21 Lei

Caracteristicile produsului Comunicare si marketing educational/Octavia Costea

  • Brand: Pro Universitaria
  • Categoria: Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 03-12-2024 01:38:02

Comandă Comunicare si marketing educational/Octavia Costea Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Comunicare si marketing educational/Octavia Costea de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Cartea Comunicare si marketing educational se adreseaza studentilor, profesorilor si decidentilor implicati in managementul si in marketingul educational. Prin continut, propunem o regandire a poziționarii comunicarii si a marketingului educational in domeniul educational, din perspectiva filosofiei sistemice, constructive, axiologice si praxiologice, precum si din perspectiva ethosului profesional, puse in ecuatie in contextul actual de dezvoltare durabila locala si de cetatenie globala. Valorile identificabile in impactul comunicarii si al marketingului educational sunt diferite de cele clasice sub aspectul sustenabilitatii, al valorilor adaugate, al creativitatii si al inovarii din perspectiva postmoderna a educatiei. Internetul, cultura, socialul si piata mondiala sunt medii de invațare, iar atractivitatea, invațarea participativa si exersarea in comunitați de invațare devin elemente esentiale in comunicare si in marketingul educational. Ca urmare, utilizam, in aceasta carte, concepte si termeni noi, precum marketingul mixt, strategii pentru piata educationala, contexte si conditii de comunicare si de marketing educațional, segmentare si comportamente de beneficiari, metode creative, planificare, cercetare si relatii in marketingul educational, marketingul si spatiul cultural s.a.

Comunicare si marketing educational/Octavia Costea - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Pro Universitaria