Descriere YEO:
Pe YEO găsești Comunicarea nonverbala in universul scolar de la Universitara, în categoria Carte universitara.
Indiferent de nevoile tale, Comunicarea nonverbala in universul scolar din categoria Carte universitara îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Comunicarea nonverbala in universul scolar
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 31.5 Lei
Caracteristicile produsului Comunicarea nonverbala in universul scolar
- Brand: Universitara
- Categoria: Carte universitara
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 30-11-2024 01:36:42
Comandă Comunicarea nonverbala in universul scolar Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Comunicarea nonverbala in universul scolar de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Fata de avalansa de lucrari destinate comunicarii de orice fel cotidiana profesionala organizationala artistica jurnalistica etc. educatia a reactionat corespunzator incluzand in aria ei de interes aceasta inepuizabila sursa de imbogatire si ersificare a mijloacelor de expresie in relatia atat de fragila dintre magistrii-educatori si mai tinerii lor discipoli. In mediul educational limbajul verbal oral si scris ramane dominant dar si cel nonverbal se contureaza ca un sustinator si un potentator al acestuia. Desi prezent activ si plin de nuante limbajul nonverbal se pierde totusi printre alte prioritati ale profesionistilor din sistem mai grabnice si mai presante pentru viata scolii. A-i acorda un oarecare credit si a-i face loc in teoria si practica educationala nu poate fi decat in beneficiul actelor de instruire indrumare consiliere orientare corectare s. a. pe care le activeaza sistemul de educatie. Ce-i drept limbajului nonverbal in comunicarea didactica nu ii sunt destinate volume cuprinzatoare dar capitole distincte si referiri directe se intalnesc tot mai adesea in lucrari de specialitate in reviste de profil sau in elaborarile metodico-stiintifice licente disertatii teze de doctorat lucrari de grad didactic rapoarte de cercetare etc. ale celor interesati in mod profesionist de fenomenul comunicarii.
Comunicarea nonverbala ne insoteste peste tot. Cand privim zambim ascultam vorbim gesticulam cand stam pe loc sau ne deplasam daca muncim ne distram sau facem sport ori ne grabim sau ne relaxam si in multe alte situatii de acest fel nu avem la indemana o oglinda in care sa ne recunoastem asa cum ne vad si ne percep ceilalti. La fel un profesor nu se priveste pe sine atunci cand se afla in fata elevilor cand discuta cu un partener de dialog sau dezbate o problema intr-un grup restrans in comisia metodica de exemplu ori cand expune un material in prezenta unui auditoriu. Dar el poate sa observe si sa interpreteze mimica si gestica celor din fata lui conduita lor expresiva calitatea discursului asociat semnalelor nonverbale pe care acestia le furnizeaza atitudinea in contextul comunicarii intentiile si starile de moment s. a. m. d. Din acest motiv orice sursa de informare pe aceasta tema poate fi de folos oricarui profesionist educational pentru a se deschide mai mult decat pana acum catre fenomenul comunicarii verbale nonverbale si talmacirea lui in ersele imprejurari de viata scolara si nonscolara in public in familie in timpul liber s. a. . Asadar cum s-a conturat aceasta carte Una din sursele de care am beneficiat in calitate de cercetator educational a fost prezenta mea ca observator la diferite activitati in spatiul
scolar si extrascolar in unitati de invatamant preuniversitar. Am constatat printre altele ca dincolo de ceea ce se petrece la vedere in ritmul alert al unei lectii o clasa grupa de elevi poate fi citita ca o carte deschisa cu personaje de tot felul si intamplarile lor obisnuite sau neprevazute. Multe din datele consemnate in fisele de observatie sunt presarate in paginile acestei carti si vreau sa cred ca o buna parte dintre profesori le vor recunoaste si in clasele pe care ei le conduc. Deosebit de incitante si pline de farmecul spontaneitatii si candoarea varstei au fost convorbirile cu elevii de varste mici sau deja adolescenti care au spus ce-au avut de spus s-au amuzat au intrebat s-au mirat au povestit cum s-au priceput ei mai bine dezvaluind si pe aceasta cale un univers
scolar ca facand parte din viata lor. Implicarea directa in activitati metodico-stiintifice ale cadrelor didactice proiecte dezbateri expuneri sesiuni studii s. a. mi-a prilejuit colectarea de date pareri controverse atitudini experiente etc. pe care le-am interpretat in favoarea comunicarii verbale nonverbale in context
scolar si le-am valorificat in paginile ce urmeaza. Aflandu-ma adesea in preajma copiilor si a adultilor-indrumatori in scoala si in afara ei festivitati spectacole competitii etc. am practicat observatia spontana ocazionala surprinzand manifestari libere dezinvolte feluri de a vorbi si de a se purta emotii si s