Anul VIII, Numarul 3 (31), 2022CUPRINS ARGUMENT // Literatie/alfabetizare functionala.
Dar al meu?, Mihaela Nicolae
Elevii recomanda: Eu, cititorul INTERVIU // „Programele scolare nu privilegiaza lectura literaturii” interviu cu Monica Onojescu realizat de Marius Chivu ARE CUVANTUL //De Basm
Masinuta de scris SEMNALE // Incubatorul de lectura
Memorialul Ipotesti, 4-9 iulie 2022, Nicoleta si Amilin Mocanu
Ziua literatiei
Ghid de calatorie printre cartile din vacanta, Ioana Trempe CONSILIERI IN DIALOG // Valorificarea tehnicilor de facilitare a literatiei, Marcela Ciobanuc (RE)CITIRI // Pinocchio si literatia, Ioana Tamaian JURNAL ONLINE // August- septembrie, Mihaela Nicolae EXTRASE // O istorie cu gust de kiwi (fragment), Adina Rosetti FILE DECUPATE // Calendarul ilustrat, Marinela Scripcariu.
Cuvinte-bumerang, Claudia Fodor DUS-INTORS // Biblioteca vie, Marilena Serban CUM DE NU INTELEGE CE CITESTE? // Cum se operationalizeaza „alfabetizarea functionala” intr-o scoala din mediul rural?, Kovacs Maria CARTI CROSSOVER // Pe firul „Legaturilor primejdioase” – de la Choderlos de Laclos la Netflix, Natasa-Delia Maier IDEI // Jocul ideilor, un joc al artelor pe o scena experimentala, Simona Stoica BUN DE lectura // Carti bune de citit in cercuri
Copilul tau citeste.
Solutii? II. LECTURI IN OGLINDA // Literatura canonica – mod de intrebuintare, Genoveva Cerchez LECTURI IN CLASA // Kit de supravietuire pentru clasa a VIII-a, Alina Petri LECTURI IN CERCURI // O poezie, mai multi cititori.
Mic ghid (II), Monica Onojescu ANCHETA // Criza lecturii literaturii in scoala.
Anul VIII, Numarul 3 (31), 2022CUPRINS ARGUMENT // Literatie/alfabetizare functionala