Descriere YEO:
Pe YEO găsești Controlling - Roxana Arabela Dumitrascu de la Universitara, în categoria Contabilitate.
Indiferent de nevoile tale, Controlling - Roxana Arabela Dumitrascu din categoria Contabilitate îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 27 Lei
Caracteristicile produsului Controlling - Roxana Arabela Dumitrascu
- Brand: Universitara
- Categoria: Contabilitate
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 27-11-2024 01:44:15
Comandă Controlling - Roxana Arabela Dumitrascu Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Controlling - Roxana Arabela Dumitrascu de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Controlling-ul este o functie manageriala prin intermediul careia este realizata monitorizarea performantei si concepute masurile pentru a obtine efectiv rezultatele dorite se asigura ca lucrurile potrivite se produc efectiv in modalitatile corecte si la momentul de timp necesar. In felul acesta controlling-ul eficient orienteaza activitatile si eforturile angajatilor si grupurilor de munca in concordanta cu planurile pe termen scurt si lung asigurandu-se ca obiectivele de performanta si actiunile concrete in vederea realizarii lor sunt infaptuite. Asadar controlling-ul ajuta la mentinerea conformitatii operatiunilor de afaceri reale fata de regulile si politicile organizationale esentiale. Un sistem de controlling eficient detine trasaturile de baza ale unui sistem cibernetic este autonom din punct de vedere structural in raport cu sistemul operational pe care il piloteaza respectiv independent in capacitatile sale de monitorizare si corectie a performantelor se bazeaza pe identificarea si monitorizarea circuitelor de reglare prin feed-back si feed-before care sustin functionarea organizatiei de afaceri. Procesul de controlling la nivelul organizatiei de afaceri are urmatoarea structura stabilirea obiectivelor de performanta si a standardelor de activitate masurarea performantei efective compararea rezultatele efective cu obiectivele si standardele si identificarea abaterilor conceperea organizarea si implementarea masurile de ajustare corectie necesare. Prima faza a procesului de controlling incepe cu planificarea si stabilirea obiectivelor si standardelor de performanta si a modalitatilor de masurare a acestora. Exista doua tipuri de standarde standarde de iesire care masoara rezultatele performantei in termeni de cantitate calitate cost sau timp de executie standarde de intrare care masoara eforturile economice specifice ce determina realizarea unei sarcini de performanta. In ceea ce priveste masurarea performantelor efective a doua faza a procesului de controlling aceasta trebuie sa respecte urmatoarele exigente tehnice masuratorile trebuie sa fie suficient de precise pentru a detecta abaterile sau variatiile intre ceea ce se intampla cu adevarat si ceea ce este cel mai de dorit stabilirea abaterilor si variatiilor nu este in sine suficienta fiind necesara de asemenea identificarea corecta a factorilor care au provocat aceste deviatii. Compararea performantei reale cu performanta dorita a treia faza a procesului de controlling stabileste nevoia de actiune. In acest sens este de maxima importanta descoperirea si intelegerea perfecta a relatiilor cauzale care caracterizeaza functionarea sistemului monitorizat. Este esentiala in aceasta faza evitarea confuziilor intre raporturile de corelatie ce pot exista intre diferite variabile sau parametri ai sistemului monitorizat si relatiile de tip cauza-efect ultima categorie reprezentand obiectul unei atentii speciale din partea functiei de controlling. Printre principalele modalitati de efectuare a acestor comparatii se numara analiza istorica compararea rezultatelor obtinute cu valorile medii sau relevante inregistrate de organizatie in diferite perioade anterioare diagnosticul relativ compararea performantelor efective cu diferite normative tehnice financiare sau legale benchmarking-ul compararea performantelor globale sau functionale ale firmei cu rezultate similare obtinute de alte organizatii de afaceri care in acest mod servesc in calitate de etalon sau referinte in materie de eficienta etc. Ultima faza a patra a procesului de controlling intreprinderea actiunilor necesare pentru corectarea sau imbunatatirea performantei efective sintetizeaza practic toate eforturile informationale analitice si conceptuale consumate in fazele precedente dand masura eficacitatii intregului proces de controlling. Una dintre principalele modalitati de realizare a acestei faze este managementul prin exceptie care concentreaza atentia managementului asupra diferentelor substantiale dintre performanta reala si cea dorita impunand interventia decizionala si organizatorica a factorului ierarhi