Copiii nostri – si ne referim cu precadere la cei pana in cinci ani ‒ nu sunt „obraznici si nici nu vor sa ne provoace; ei doar incearca sa ne transmita ceva.
Din cana goala nu ai ce sa torni Bibliografie Resurse Multumiri.
Schimbari importante in viata, ingrijirea copilului si inceperea gradinitei Capitolul 14.
Fratii — cum sa stopezi galcevile Capitolul 13.
De ce sa spunem mereu „da cand vine vorba despre joaca Capitolul 12.
Umplerea rezervorului emotional si Ora exclusiva Capitolul 11.
De ce etichetarile sunt „rele Capitolul 10.
Contracte, limite si consecinte Capitolul 9.
Mos Craciun si Codul Rosu Capitolul 8.
Stres, sarituri si bataiala in pasi de salsa Capitolul 7.
Plansul ca forma de comunicare Capitolul 6.
Reglajul emotional si tehnica „SRA Capitolul 5.
Cum gestionam si stopam accesele de furie Capitolul 4.
Ceea ce se petrece in creier nu ramane in creier Partea a II‑a Parentingul — metoda soparlitei, babuinului si bufnitei celei intelepte Capitolul 3.
Soparlita, babuinul si bufnita cea inteleapta Capitolul 2.
De ce am scris aceasta carte Partea I Sa ne intelegem copilul — modelul soparlitei, babuinului si bufnitei celei intelepte Capitolul 1.
Cuprins Introducere.
Kate Silverton, psihoterapeuta de copii, este o experimentata jurnalista la BBC si, pe langa practica privata, este consilier-voluntar intr-o scoala primara din Londra.
Parintii vor afla de ce etichetarile sunt de evitat, cum pot reumple rezervorul emotional al copiilor si mai ales cum ii pot ajuta sa faca fata trairilor prea intense sau schimbarilor importante din primii ani de viata.
Bazandu-se pe explicatii ludice, pe scenarii usor de pus in practica si pe recentele studii din neurostiinte, cartea ii va ajuta pe parinti sa vada intr-o lumina cu totul noua evolutia psihica si cerebrala a copilului lor, intelegand mai bine si sursa asa-numitelor comportamente obraznice .
Plansetele si nazurile sunt singurul mod in care un prescolar se poate exprima, lipsindu-i vocabularul nuantat si capacitatea de autoreglaj afectiv.
Copiii nostri – si ne referim cu precadere la cei pana in cinci ani ‒ nu sunt „obraznici si nici nu vor sa ne provoace; ei doar incearca sa ne transmita ceva