Creative Histories of Witchcraft. France, 1790-1940, Paperback/***

Creative Histories of Witchcraft. France, 1790-1940, Paperback/***

Detalii Creative Histories of Witchcraft. France,

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
145.99 Lei 146.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 17 zile
Descriere YEO:

Creative Histories of Witchcraft. France, - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Creative Histories of Witchcraft. France, de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Creative Histories of Witchcraft. France, 1790-1940, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 145.99 Lei

Caracteristicile produsului Creative Histories of Witchcraft. France,

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Creative Histories of Witchcraft. France, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Creative Histories of Witchcraft. France, de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
How can researchers study magic without destroying its mystery? Drawing on a collaborative project between the playwright Poppy Corbett, the poet Anna Kisby Compton, and the historian William G. Pooley, this Element presents thirteen tools for creative-academic research into magic, illustrated through case studies from France (1790-1940). Publisher: Cambridge University Press Author(s): William G. (University of Bristol) Pooley Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 75 Collection: Elements in Magic Publication date: 2022 Dimensions: 151 x 227 x 10 Cover type: Paperback / softback

Creative Histories of Witchcraft. France, 1790-1940, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press