Creativitatea serioasa identifica principalele prejudecati legate de procesele mintii si demonstreaza ca gandirea creativa poate fi invatata, atat la nivel individual, cat si la nivelul grupurilor. – cognitive-edge.com. – goodreads.com Edward de Bono este principala autoritate la nivel mondial in domeniul creativitatii si in cel al predarii abilitatilor gandirii. – Richard Branson Creativitatea devine tot mai importanta in afaceri deoarece competitia se intensifica, iar actele creative sunt cea mai buna si mai ieftina metoda de a produce valoare suplimentara din resursele pe care le avem.
Edward de Bono nu inceteaza sa uimeasca datorita claritatii gandirii sale.
Aplicate in viata individuala, in activitatea companiilor si chiar in administratia publica, descoperirile sale pot produce adevarate revelatii, trecand dincolo de limitarile logicii si conducand spre obtinerea unor rezultate exceptionale! Un om extraordinar, plin de idei geniale.
Creativitatea serioasa nu este o contradictie in termeni, ci dovada ca abilitatile gandirii creative pot fi imbunatatite — Creativitatea nu apartine exclusiv lumii artelor si nu este o chestiune de talent sau de intamplare! Utilizand tehnicile intentionate ale gandirii laterale, Edward de Bono produce o adevarata schimbare de paradigma, dezvaluind metodele sistematice care ne permit sa ne eliberam de constrangeri, sa ne schimbam conceptele si sa obtinem idei noi.
Teoriile si planurile sale de instruire au intrat in programele scolare din numeroase tari, fiind preluate de asemenea de numeroase companii si institutii din intreaga lume.
Este autorul a 83 de carti, traduse in peste 40 de limbi.
Edward de Bono, inventatorul conceptului de „gandire laterala“, a pus bazele formale ale tehnicilor de gandire creativa deliberata, fiind autoritatea numarul unu in lume in acest domeniu.
Tehnicile sistematice intentionate prezentate de Edward de Bono ne arata nu doar cum putem concepe idei noi, ci si cum functioneaza acestea si cum le putem aplica in ceea ce facem.
Creativitatea serioasa identifica principalele prejudecati legate de procesele mintii si demonstreaza ca gandirea creativa poate fi invatata, atat la nivel individual, cat si la nivelul grupurilor