O reclama negativa in mediul online poate insemna pierderi de milioane pentru o companie.
Ceea ce alegeti sa faceti cu aceste informatii depinde de voi.” - Ryan Holiday &bdquo
O privire ascutita si deranjanta asupra realitatii lumii online.” - Kirkus Reviews Carte recomandata de Cosmin Năstasă in cadrul proiectului Libris, "
Oameni si carti "..
Voi explica exact cum lucreaza mass-media in realitate.
Deschid cortina deoarece nu mai vreau ca oamenii sa fie pacaliti.
De ce dezvalui aceste secrete? Pentru ca sunt satul de o lume in care blogurile iau mita, oamenii de marketing ajuta la scrierea stirilor, jurnalisti nesabuiti imprastie minciuni si nimeni nu este responsabil pentru asta.
Manipulatorii manuiesc aceste parghii pentru a modela tot ceea ce cititi, vedeti si priviti atat online, cat si offline. 3.
Bloggerii sunt aserviti banilor, tehnologiei si termenelor limita. 2.
Bloguri precum Gawker, Buzzfeed sau Huffington Post controleaza agenda media.
In cultura moderna… 1.
Intr-o lume in care blogurile controleaza si denatureaza stirile, sarcina mea este sa controlez blogurile cat mai mult posibil.
De la American Apparel la campaniile linistite pe care le-a organizat, si pentru care nu a pretins sa fie recunoscut, acest tanar expert este arma secreta de care nu ai auzit niciodata.” - Tim Ferriss, autorul cartii 4 ore-Saptamana de lucru (The 4-Hour Workweek), bestseller New York Times &bdquo
Sunt un manipulator media. &bdquo
Ryan este in parte Machiavelli, in parte Ogilvy si in intregime concentrat pe rezultate.
De regula, cineva ca mine.
Ceea ce nu stiti este ca cineva e responsabil de toate aceste lucruri.
Un produs sau o celebritate sare din anonimat in senzational.
Un zvon despre un politician genereaza stiri si distruge un candidat.
O reclama negativa in mediul online poate insemna pierderi de milioane pentru o companie