Descriere YEO:
Pe YEO găsești Creeaza un StoryBrand - Donald de la Donald Miller, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Creeaza un StoryBrand - Donald Miller din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 47 Lei
Caracteristicile produsului Creeaza un StoryBrand - Donald
- Brand: Donald Miller
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-11-2024 01:37:06
Comandă Creeaza un StoryBrand - Donald Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Creeaza un StoryBrand - Donald de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Creeaza un
StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda
Creeaza un
StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda / Building a
StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen de
Donald Miller este un ghid practic si usor de implementat al Metodei SB7 care poate schimba fundamental soarta afacerii tale. Cu alte cuvinte, cartea te va ajuta sa concepi mesaje de vanzare pe care oamenii sa le asculte si la care sa reactioneze. In plus, din volumul de fata nu vei afla doar o multime de lucruri noi despre afaceri si modul in care trebuie sa comunice acestea cu clientii lor, ci si foarte multe lucruri interesante despre modul cum functioneaza creierul uman si cum trebuie construite mesajele brandurilor pentru a fi usor de inteles de publicul carora li se adreseaza. Prin urmare, nu exageram deloc cand spunem ca, daca nu vei citi aceasta carte, nu vei sti niciodata ce ar fi putut sa devina afacerea ta!
Donald Miller este CEO al StoryBrand, o platforma online care ofera consultanta oamenilor de afaceri cu privire la dezvoltarea afacerilor si la consolidarea valorii personale pe o piata libera. El este totodata coprezentatorul podcastului Building a Storybrand si autorul mai multor bestselleruri printre care se numara si volumul de fata. In fiecare an,
Donald Miller ajuta in jur de 3.000 de lideri de afaceri sa-si dezvolte companiile pe care le conduc prin simpla exprimare clara a mesajului brandului lor. Parerile lui Donald Miller referitoare la importanta comunicarii clare a mesajului si povestii brandului catre clienti, au influentat multi lideri si companii precum: Pantene, Chick-fil-A, Intel, Prime Lending, Zaxby\'s, etc. Donald Miller traieste in Nashville, Tennessee impreuna cu sotia lui Elizabeth. Cartea de fata te va face constient de un lucru la care este posibil sa nu te fi gandit pana acum, si anume ca: oamenii de afaceri nu se afla doar intr-o cursa a aducerii produselor pe piata, ci si intr-o cursa a comunicarii, din care castiga cei care transmit clientilor in modul cel mai clar de ce au nevoie de aceste produse in viata lor. Asta pentru ca, trista lege a pietei, trista dar cat se poate de adevarata, este ca, de multe ori, cei care au cele mai bune produse de pe piata pierd in fata celor cu produse inferioare, dar care isi comunica oferta mult mai clar. Prin urmare, pentru toti cei care au simtit la un moment dat ca afacerea lor se confrunta cu aceasta problema,
Creeaza un StoryBrand va face cat o mie de carti de marketing la un loc! Cartea este impartita in trei sectiuni, dupa cum urmeaza: Sectiunea 1: De ce marketingul este in mare parte o sugativa de bani Creierul isi aminteste muzica si uita zgomotul, la fel cum isi aminteste unele branduri si le uita pe celelalte. Stim ca titlul acestei prime sectiuni a cartii nu suna deloc bine pentru cei care sunt platiti ca sa faca marketing, insa pentru proprietarii de afaceri, acest capitol poate fi un adevarat colac de salvare. Din aceasta sectiune vei afla: • Care este secretul pentru a te face vazut, auzit si inteles de clientii tai. • De ce esueaza nepermis de multe afaceri? Sau, mai precis, cum functioneaza creierul uman si care sunt doua dintre cele mai mari greseli pe care le fac brandurile atunci cand vorbesc despre produsele si serviciile lor. • Ce sunt formulele de comunicare si de ce ele asigura cea mai clara comunicare si ne feresc de pericolul de a ne deruta clientii? • Care este arma secreta pentru a-ti dezvolta afacerea? • Un studiu de caz referitor la Steve Jobs care a aplicat acest secret in afacerea Apple. • Care este rolul povestii in afacerea ta si cum ar trebui sa o inserezi in mesajele de comunicare si de marketing pentru a-ti dezvolta afacerea? • Care sunt cele sapte elemente de baza ale unei povesti convingatoare? • Care sunt cele trei intrebari la care trebuie sa poata raspunde publicul pentru a se implica intr-o poveste? • Metoda SB7 pe scurt si cele 7 principii StoryBrand: 1. Eroul este clientul, nu brandul tau. 2. Companiile au tendinta sa vanda solutii pen