Adam Minto și Tom Allsworth au co-fondat Makeup Revolution în 2013 cu scopul de a dezvolta „machiaj de calitate accesibil tuturor”.
Au obținut certificate PETA și nu permit testarea pe animale în nici un stadiu de dezvoltare, atât pentru ingrediente, cât și pentru produse finale..
Tot ceea ce este produs de Makeup Revolution este lipsit de cruzime și a fost întotdeauna.
Scopul este acela de a dărâ barierele care împiedică oamenii să se bucure de frumusețe - fie prețul, paleta de nuanțe sau accesibilitatea.
Se pune accentul pe furnizarea celor mai noi ingrediente, tehnologie și formulări la un preț accesibil.
Renumite pentru adaptabilitatea lor, produsele Makeup Revolution sunt extrem de accesibile și se concentrează pe asigurarea faptului că oamenii de toate genurile, etnii, vârstele și din toate colțurile lumii pot face parte din revoluție.
Adam și Tom au peste 27 de ani de experiență în industria produselor cosmetice și au o experiență dovedită în dezvoltarea mărcilor de succes.
Ajutată de marketingul social media și blogurile de frumusețe, compania a vizat în mod eficient o bază largă de pasionați de machiaj, rezultând o afinitate puternică a consumatorilor și o distribuție în expansiune rapidă la retailerii de renume din întreaga lume, precum și online.
Brandul, unul dintre creatorii categoriei „frumusețe rapidă”, își are rădăcinile în pasiunea fondatorilor de a aduce pe piață, rapid, cele mai noi tendințe în materie de frumusețe și inovații de produse la prețuri atractive.
Adam Minto și Tom Allsworth au co-fondat Makeup Revolution în 2013 cu scopul de a dezvolta „machiaj de calitate accesibil tuturor”