Descriere produs: Crema antirid Nivea Cellular Anti Age protejeaza pielea sensibila din jurul ochilor, lasand-o reimprospatata si intens hidratata.
Sursa: Euromonitor International Limited, Nivea ca nume global de brand in categoriile: ingrijirea Corpului, ingrijirea Fetei si ingrijirea Mainilor; in ceea ce priveste valoarea de vanzare cu amanuntul, in 2012..
Manifestand mereu grija pentru oameni, Nivea a ajuns sa fie, de-a lungul timpului, mai mult decat o marca de ingrijire personala, devenind parte din familie.
Cu o istorie de peste 100 de ani, Nivea reprezinta expresia inovatiei si calitatii superioare in sfera produselor destinate ingrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari si mai importante branduri globale. studii in vitro Descriere brand: Nivea este cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii, la nivel mondial. se regenereaza mai rapid.
Dovezile stiintifice arata ca celulele tinere au mai multa vitalitate si, prin urmare.
Un ten care arata si se simte tanar reflecta vitalitatea celulelor din tesuturile adanci ale pielii.
Formula are o combinatie de ingrediente active la nivel Cellular compatibila la nivelul pielii: acid hialuronic, extract de magnolie si creatina.
Ingrediente: Contine acid hialuronic cu lant scurt, extract de magnolie si creatina, accelereaza viteza de regenerare a pielii – un indicator al vitalitatii celulare si al tenului intinerit.
Formula potrivita si pentru persoanele care poarta lentile de contact.
Produsul beneficiaza de rezultate dovedite in imbunatatirea fermitatii tenului si refacerea acestuia.
Descriere produs: Crema antirid Nivea Cellular Anti Age protejeaza pielea sensibila din jurul ochilor, lasand-o reimprospatata si intens hidratata