De ce P&G apelează mereu la amatori entuziaști, pentru a-și rezolva dilemele științifice și tehnice? Cum e posibil ca niște companii atât de diferite, precum iStockphoto și Threadless, să aibă o mână de angajați și, totuși, să obțină venituri de milioane de dolari anual? Și când au preluat ștafeta nativii digitali? În SUA s-a constatat că există mai mulți adolescenți creatori de conținut pe internet decât consumatori.
Așadar, se împlinește previziunea făcută de Alvin Toffler: consumatorii vor dobândi un control mare asupra creării produselor, devenind astfel „prosumatori“..
De ce P&G apelează mereu la amatori entuziaști, pentru a-și rezolva dilemele științifice și tehnice? Cum e posibil ca niște companii atât de diferite, precum iStockphoto și Threadless, să aibă o mână de angajați și, totuși, să obțină venituri de milioane de dolari anual? Și când au preluat ștafeta nativii digitali? În SUA s-a constatat că există mai mulți adolescenți creatori de conținut pe internet decât consumatori