Descriere YEO:
Pe YEO găsești Crucial. Modul in care liderii de la Act si Politon, în categoria Carti.
Indiferent de nevoile tale, Crucial. Modul in care liderii devin strategi din categoria Carti îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 53.1 Lei
Caracteristicile produsului Crucial. Modul in care liderii
- Brand: Act si Politon
- Categoria: Carti
- Magazin: bookzone.ro
- Ultima actualizare: 17-12-2024 01:52:33
Comandă Crucial. Modul in care liderii Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Crucial. Modul in care liderii de la bookzone.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Crucial:
Modul in
care liderii devin strategi / The Crux: How Leaders Become Strategists de Richard P. Rumelt este una dintre cele mai apreciate carti de afaceri ale anului 2022 si porneste de la premisa ca orice lider va putea rezolva mai usor provocarile cu
care se confrunta compania lui, daca le va formula ca pe niste probleme abordabile si nu ca pe niste dificultati insurmontabile. Strategia lui este simpla in acest sens. Primul pas consta in notarea tuturor problemelor cu
care se confrunta compania, iar cel de-al doilea, in clasificarea acestor probleme in functie de importanta si abordabilitatea lor. Astfel, crede Rumelt, alegand problema care este cotata ca fiind cea mai importanta si identificandu-i punctul crucial, gasirea unei strategii eficiente este garantata. Asa cum s-a intamplat in cazul platformei de filme Netflix care era pusa in pericol de concurenta din ce in ce mai acerba. Astfel, pentru a se detasa de concurenta si a cuceri public nou, Netflix a profitat de reteaua ei internationala pentru a transforma in niste succese extraordinare la public seriale straine precum: Jocul Calamarului (Coreea de Sud), Fabrica de bani / Money Heist (Spania) sau Dark (Germania). Pe scurt, aceasta carte te va convinge ca atunci cand problemele sunt vazute ca niste provocari si atunci cand identificam corect punctul crucial al acestor provocari, solutiile aproape ca apar de la sine.
Crucial este o carte apreciata de specialistii din domeniul afacerilor fiind: • Una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2022, potrivit publicatiei Financial Times; • Una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2022, potrivit revistei Forbes; • Una dintre cele mai bune carti de leadership ale anului 2022, potrivit The Next Big Idea Club; • Una dintre cele mai bune carti de management ale anului 2022, potrivit publicatiei The Globe & Mail. Iar faptul ca Richard Rumelt garanteaza ca identificarea punctului crucial este cheia rezolvarii problemelor in afaceri este demonstrat de numeroasele exemple oferite in acest sens: • Andy Marshall - cel mai longeviv strateg militar al Pentagonului - a constatat ca punctul crucial al Razboiului Rece consta in gasirea unei strategii pentru a concura cu URSS utilizand mai eficient avantajele sociale si economice ale Statelor Unite, nu doar avand mai mult armament. • Elon Musk - inginerul miliardar care a fondat SpaceX, Tesla, OpenAI, SolarCity, The Boring Company si Neuralink - a vazut ca reutilizarea era punctul crucial al provocarii costului mic de deplasare pe orbita. • Lee Kuan Yew - fondatorul statului Singapore modern si cel mai tanar prim-ministru din Asia - a transformat Singapore dintr-un oras-stat cu o rata inspaimantatoare a somajului, in care majoritatea locuitorilor nu aveau adapost, intr-unul dintre cele mai atragatoare locuri pentru a face afaceri de pe Terra. • Jason Fried - fondatorul Basecamp - care si-a dat seama ca folosirea emailului si a altor aplicatii pentru a gestiona baze mari de date de clienti era prea complicata, inventand astfel o singura aplicatie care putea gestiona toate aceste probleme. • Gordon Moore - cofondatorul companiei Intel, care a inteles ca ajustarea fotolitografica i-ar permite sa inghesuie mai multi tranzistori intr-un milimetru patrat de silicon, cunoscuta acum ca Legea lui Moore . • Jeff Bezos - fondatorul Amazon - care in 1994 a constatat ca internetul este locul perfect pentru a vinde carti tiparite. • I.M. Pei - renumit arhitect american de origine chineza - care a gasit punctul crucial pentru o problema atat de complexa precum realizarea unei noi intrari in Luvru. • Marc Benioff - fondatorul companiei Salesforce- care in 1996 visa cum sa construiasca un cloud CRM. Asta pentru ca era constient de cat de scumpe erau sistemele CRM si era foarte hotarat sa gaseasca modalitati de a reduce costurile initiale mari pe care le suportau clientii. Iar Salesforce.com tocmai asta a reusit. Richard P. Rumelt este unul dintre cei mai influenti ganditori la nivel mondial pe probleme de strategie si management. Publicatia The McKins