Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha

Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha

Detalii Cu ce se mananca de

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
39.9 Lei
Categorie (vânzător)
Afaceri Economie
Marca
Attila Birtha

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Cu ce se mananca de - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Cu ce se mananca de de la Attila Birtha, în categoria Afaceri Economie.

Indiferent de nevoile tale, Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 39.9 Lei

Caracteristicile produsului Cu ce se mananca de

  • Brand: Attila Birtha
  • Categoria: Afaceri Economie
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Cu ce se mananca de Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Cu ce se mananca de de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc.S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare. Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect. Si atunci incepem sa vorbim despre marketing. Ce inseamna marketingul astazi? Ce face mai exact un specialist in domeniu si mai ales ce poti face tu? Cum construiesti o cultura orientata catre client? Cum auditezi strategia actuala si afli daca a fost buna sau trebuie sa schimbi concepte intregi? Care sunt valorile propuse si misiunea? Care ar trebui sa fie politica ta preturi? Iti cunosti competitia? Cum elaborezi un plan de marketing, pas cu pas? Cum stabilesti un buget de marketing si ce rezultate ar trebui sa-ti aduca? Sunt numai cateva din intrebarile la care iti raspund detaliat Daniela Suhanea, CEO franc.agency, cu peste 13 ani de experienta in crearea, implementarea si coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online si offline, la nivel national si international, si Attila Birtha, CEO proClick (din 2004), care a ajutat la imbunatatirea prezentei in mediul online a mai multor branduri cunoscute din Romania (eJobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro s.a.).

Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Attila Birtha