RON Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor.
O carte care mie mi-a largit orizontul si mi-a schimbat mentalitatea.
DRAGOS ANASTASIU, Presedinte Eurolines Group & TUI TravelCenter.
O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o tara intreaga.
Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta.
ADRIAN GOSTICK si CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot PrincipleO carte care ar trebui sa fie lectura obligatorie la scoala.
Acesta este scopul absolut: sa ne inaltam si sa ne ridicam deasupra zilei de ieri.
WARREN BENNISRon Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat.
Ron Kaufman ne arata cum putem evolua cu ajutorul cartii sale, Cultura serviciilor superioare.
Si am vazut ca numeroase aspecte au ramas statice - neschimbate, dar nu de neschimbat.
Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua.
MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThereAm asistat la evolutia peisajului corporatist.
Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor.
Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor.
Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati.”Ron KaufmanCititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati.
Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor.,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile.
RON Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor