Cumpara de la bookzone.ro

Cultura serviciilor superioare - Publica


Cultura serviciilor superioare
53.1 Lei

Disponibil

(16-11-2024)
Cumpara de la bookzone.ro

Produs vandut de bookzone.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara cultura serviciilor superioare publica de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru cultura serviciilor superioare publica

Cultura serviciilor superioare este un proiect al editurii Publica, sustinut de Customer Focus.
Multumim Ron Kaufman, pentru rabdarea cu care ne inveti cum sa cream servicii incredibile, despre care sa vorbeasca pana si competitia! ELENA CALIN – fondator Customer Focus Romania, organizator The Secrets of Superior Service TM cu Ron Kaufma.
ADRIAN GOSTICK si CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot Principle O carte extraordinara! Mi-as dori ca tehnologia sa fi ajuns pana acolo incat aceasta carte sa intre ca prin minune in mintea fiecarui lider din tara noastra si sa fie subiect pe agenda sedintelor saptamanale.
Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta.
ORLANDO SZASZ - cofondator Renania, organizator workshop The Secrets of Superior Service TM Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat.
Ron Kaufman este cel mai energic si competent ghid pentru intelegerea perfecta a ceea ce inseamna sa livrezi excelenta in tot ceea ce faci.
Dar cele mai simple lucruri sunt si cel mai greu de explicat.
MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere Lucrurile simple sunt de regula cheia pentru a obtine realizari importante.
Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua.
Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor.
Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor.
Ron Kaufman Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati.
Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati. ,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile.
Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor.
RON KAUFMAN ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor.
Cultura serviciilor superioare este un proiect al editurii Publica, sustinut de Customer Focus


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse