Cumpara de la librariasophia.ro

Cum să asculți și să te faci ascultat - Trei


Cum să asculți și să te faci ascultat
35 Lei

Disponibil

(02-06-2024)
Cumpara de la librariasophia.ro

Produs vandut de librariasophia.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara cum să asculți trei de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru cum să asculți trei

"Mă asculți, mă mai auzi?" De la interpelare la somare, această întrebare se ivește în nenumărate situații personale, familiale sau sociale.
Cuprins Introducere Ne privește pe toți? Uman, prea uman O problemă actuală De unde se poate începe? O melodie din cinci note Beneficiile ascultării veritabile PRIMA PARTE: „Nu mă ascultă nimeni!“ CAPITOLUL 1: Părinți și copii:părinții lui Victor sunt epuizați CAPITOLUL 2: În cuplu: Manon descoperă necunoscutul din celălalt CAPITOLUL 3: La serviciu: Francis cere să‑i fie recunoscută munca CAPITOLUL 4: Adulții și părinții lor: Clémentine se întreabă dacă mamei îi pasă de ea PARTEA A DOUA: Cu cine am de‑a face? CAPITOLUL 5: Să știm cui ne adresăm Problemele interlocutorului Reperarea stărilor sale sufletești Să luăm în considerare sensibilitatea interlocutorului CAPITOLUL 6: Să înțelegem ce temeri și slăbiciuni avem Eșecurile precedente Punctul de vedere al celorlalți ne influențează Propriile idei a priori Mă va constrânge Interlocutorul este agresiv Cum să nu blocăm interlocutorii dificili CAPITOLUL 7: Semnale de reperat la interlocutor Vorbește mereu înainte să asculte Nu răspunde la întrebări Întrerupe constant Vorbește mult prea mult Îi este frică de contactul cu ceilalți O tot ține pe‑a lui Corpul vorbește în locul lui CAPITOLUL 8: De ce nu mă ascultă Cum să decodăm motivele pentru care nu ascultă O face voit sau fără să‑și dea seama? Vrea să aibă întotdeauna dreptate Deține „adevărul absolut“ Se gândește doar la el CAPITOLUL 9: Se face că mă ascultă Cum să‑i detectați pe cei care vă înșală Nu este deloc atent la ceea ce spun Încearcă să mă influențeze Vrea să mă manipuleze CAPITOLUL 10: Depășirea propriilor frici Îmi este frică să cer ceva O să‑l copleșesc cu problemele mele Tind să repet întruna aceleași lucruri Mi‑e teamă să nu transgresez un tabu Îmi e teamă să mă dezvălui Este prea deștept pentru mine CAPITOLUL 11: Cum să găsim interlocutorul potrivit Ca o „mamă suficient de bună“ Cele șapte comportamente ale bunului interlocutor Cele șapte atitudini specifice bunului interlocutor PARTEA A TREIA: O melodie din cinci note, pentru a ne face auziți CAPITOLUL 12: Decât s‑alergi, e mult mai bine să pleci la drum când se cuvine! Ce vreau să spun, cum vreau să spun Cum să ne pregătim ca să nu fim dezamăgiți Inventarierea motivațiilor și pregătirea argumentelor Emoțiile se transmit În ce stare de spirit să căutăm să fim ascultați? Dinamica exprimării emoțiilor Alegerea momentului potrivit Importanța contextului Prea mult „vacarm“! Chestiunea specifică a timpului Este de dorit propunerea unui „cadru“ Să apelăm la un terț pentru a ne face înțeleși Crearea unui „joc de rol“ Ascultarea de către un specialist CAPITOLUL 13: Decât să țipi e mult mai bine să vorbești fără teamă! Încrederea în propria persoană Să nu ne.
Dintre cărţile sale, la Editura Trei au mai fost traduse: Optimismul inteligent, Cum să fii o mamă bună pentru fiul tău şi Cum să fii un tată bun pentru fiica ta.
Alain Braconnier este psihiatru, psihanalist francez şi consultant la Spitalul Universitar "Pitié-Salpêtrière" din Paris.
Cititorul se va putea iniția mai întâi în arta tăcerii receptive și atente, după care va afla cum să vorbească într-un mod asertiv și captivant, dar și cum să suscite empatia celuilalt și să găsească vorbele juste și clare, care pot să îl "atingă" pe conlocutor. În această carte, celebrul psihoterapeut francez Alain Braconnier pleacă de la o serie de exemple ce țin de educarea copiilor, de viața de cuplu sau de întâlnirile profesionale, pentru a ne arăta cum putem să învățăm să-i ascultăm pe ceilalți, dar și cum să ne găsim îndrăzneala și atitudinea potrivite pentru a ne face auziți.
Deși suntem mari consumatori de informații și comunicare virtuală, tot mai des simțim că nu suntem ascultați, că nu suntem luați în seamă. "Mă asculți, mă mai auzi?" De la interpelare la somare, această întrebare se ivește în nenumărate situații personale, familiale sau sociale


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse