Cum să mă port cu ceilalţi la locul de muncă (fie că suntdirector sau subordonat), sau, în viaţa privată, cu rudele mele saucu prietenii?Cum să le înţeleg reacţiile şi să îi fac să-mi înţeleagăcorect mesajele? Cum să mă adresez lor şi cum să mă comport,astfel încât comunicarea dintre noi să fie optimă? Cu toţii nepunem zi de zi astfel de întrebări.
Autorul cărţii ne învaţă cum să ne poziţionăm pe aceeaşilungime de undă cu interlocutorul nostru, în funcţie de tipul luide personalitate: Perseverent, Gânditor, Imaginator, Promotor, Rebelsau Empatic.
Gestionarea stresului şi întrebările existenţiale-------------------------. În clasă13.
Process Com… sau cum să le spui „te iubesc!"12.
Process Com în serviciul vânzărilor11.
Process Com: un management pe măsură10.
APLICAREA CONCEPTELOR PROCESS COMMUNICATION (PROCESSCOM)9.
Inventarul de personalitatePARTEA A II-A.
Scenariile8.
Comunicarea ratată7.
Matricea de identificare6.
Lungimile de undă5.
Energie şi motivaţie: nevoile psihologice4.
Structura personalităţii3.
Tipurile de personalitate2.
FUNDAMENTELE METODEI PROCESS COMMUNICATION1.
Susţine seminarii deformare prin metoda Process Communication, adresate consultanţilor,formatorilor şi coach-ilor profesionişti.
Cuprins:-------------------------PRIMA PARTE.
Gérard Collignon, colaboratorul său apropiat,îl preia şi îl explică în această carte pentru publicul larg,oferind un ajutor esenţial oricui îşi doreşte îmbunătăţireaabilităţilor de comunicare.
GÉRARD Collignon este psiholog şi psihoterapeut, consultant şipreşedinte al Kahler Communication France.
Modelul ProcessCommunication a fost realizat de către psihologul american TaibiKahler, pentru NASA. În acest mod, vom căpăta trei informaţii esenţiale:despre sursele motivării lui, despre modul de comunicare preferat şimodalităţile sale de a gestiona stresul.
Cum să mă port cu ceilalţi la locul de muncă (fie că suntdirector sau subordonat), sau, în viaţa privată, cu rudele mele saucu prietenii?Cum să le înţeleg reacţiile şi să îi fac să-mi înţeleagăcorect mesajele? Cum să mă adresez lor şi cum să mă comport,astfel încât comunicarea dintre noi să fie optimă? Cu toţii nepunem zi de zi astfel de întrebări.
Autorul cărţii ne învaţă cum să ne poziţionăm pe aceeaşilungime de undă cu interlocutorul nostru, în funcţie de tipul luide personalitate: Perseverent, Gânditor, Imaginator, Promotor, Rebelsau Empatic