\'Indiferent daca sunteti angajat, manager, intreprinzator sau liderul unei echipe, succesul depinde mai ales de modul in care stabiliti relatii cu semenii. sau chiar mai putin..
Neutralizarea reactiei de tip lupta sau fugi, intelegerea limbajului creierului si a simturilor dominante, cunoasterea naturii propriei afaceri, strategii si exercitii creatoare pentru a exploata la maxim relatiile pe care le stabilim si a profita de fiecare intalnire in parte - toate acestea te vor face o persoana influenta in 90 de secunde...
Ni se arata cum sa ne concepem reclama de zece secunde, in ce situatii sa folosim un limbaj magulitor si nu sa ne speriem interlocutorul printr-unul sec, dar si cum sa ne consolidam credibilitatea si autoritatea.
Mai mult, Boothman descrie cele patru tipologii cheie care se manifesta in lumea afacerilor - Visatorii, Convingatorii, Supervizorii si Analistii - si modalitatile prin care trebuie sa comunicam cu fiecare in parte.
Programul debuteaza cu elementele NLP pe care autorul, ale carui carti au inregistrat vanzari fulminante, le-a considerat necesare pentru dezvoltarea teoriei sale - atitudinea, limbajul trupului si congruenta.
De aceea, invatarea strategiilor de stabilire a relatiilor de afaceri cu orice tip de oameni este un aspect vital, iar Nicholas Boothman ni-l impartaseste - pas cu pas - prin intermediul programului sau simplu, dar eficient.
Nu ne permitem luxul de a ne alege colegii sau superiorii, clientii sau omologii din alte companii.
Acesta nu este un talent nativ, ci o abilitate pe care o putem deprinde si nimeni nu o preda mai bine decat Nicholas Boothman.\' (Bob Nelson) In afaceri, nu ne putem castiga existenta vanzand prietenilor. \'Indiferent daca sunteti angajat, manager, intreprinzator sau liderul unei echipe, succesul depinde mai ales de modul in care stabiliti relatii cu semenii