Aceasta lucrare este dedicata unei teme de stringenta actualitate: comportamentul indisciplinat al unor copii la scoala.
Se constituie ca un ghid practic pentru o colaborare de succes intre parinti profesori si copii..
Cartea cuprinde metode de identificare a acestor abilitati nedezvoltate oferind numeroase exemple de situatii intalnite in scoala.
Daca in mod obisnuit adultii pornesc in principiu de la conceptia „Copiii se comporta bine daca VOR” si interpreteaza un comportament nepotrivit al celor mici drept rea-vointa din partea lor autorul ofera argumente solide in favoarea ideii „Copiii se comporta bine daca POT” subliniind faptul ca atat timp cat copiii nu au dezvoltate aptitudini pentru a face fata unor situatii stresante nu au cum sa reactioneze adecvat iar rolul adultilor este de a descoperi abilitatile nedezvoltate si de a-i ajuta pe acestia sa le deprinda.
Adultii implicati profesori si parinti se simt coplesiti si se afla in cautarea altor cai de a comunica eficient cu copiii pentru a rezolva problemele lor de comportament.
Numarul mare de incidente din institutiile de invatamant demonstreaza ca pedepsele oricat de severe ar fi nu reprezinta o cale eficienta de educare.
Aceasta lucrare este dedicata unei teme de stringenta actualitate: comportamentul indisciplinat al unor copii la scoala