In Cum sa livrezi fericire , Tony Hsieh , CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele. .
Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi“, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.
Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani. Cauta sa schimbi lumea. Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional. Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale. Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu. Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament. Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.
Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.
In Cum sa livrezi fericire , Tony Hsieh , CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele