Cumpara de la grupdzc.ro

Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop - Tony Hsieh - Publica


Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop - Tony Hsieh
37.76 Lei

Disponibil

(31-07-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara cum sa livrezi publica de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru cum sa livrezi publica

In Cum sa livrezi fericire Tony Hsieh CEO-ul Zappos ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii pana la LinkExchange Zappos si multe altele.
In aceasta calitate a reusit un lucru incredibil Zappos reusind sa creasca de la aproape nimic la vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari iar in paralel a ajuns in topul revistei Fortune al Celor mai bune compan.
Apoi s-a alaturat celor de la Zappos in calitate de consultant si investitor sfarsind prin a deveni CEO al acestei companii.
In anul 1999 la varsta de doar 24 de ani Tony Hsieh se pronunta Shay a vandut LinkExchange companie printre ai carei membri fondatori se numara catre Microsoft contra sumei de 265 de milioane de dolari.
Seth Godin autorul cartii Triburi Publica 2010 Cum sa livrezi fericire de Tony Hsieh este a doua carte din Co-Lectia de Antreprenoriat un proiect al editurii Publica sustinut de UniCredit Tiriac Bank si promovat de revista Money Express.
La fel cum e si Tony.
Chip Conley membru fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii Peak How Great Companies Get their Mojo From Maslow Aceasta carte este amuzanta autentica interesanta si foarte utila.
Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire.
Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta.
Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne.
Pe bune.
Tony Hsieh e un tip istet.
Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.
Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu.
Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire in munca si in viata.1.
Doriti sa construiti ceva special.2.
Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor generand astfel profituri in crestere.3.
Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica care ii va face pe angajati si colaboratori mai fericiti va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata.4.
Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga.5.
Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri pasiune si scop atat in afaceri cat si in viata personala.6.
Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea.7.
Doriti sa aflati Calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos precum si lectiile invatate pe parcurs.8.
Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns in mai putin de zece ani sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari.9.
TOP 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte 10. com printr-o tranzactie evaluata la peste 1 2 miliarde de dolari.
Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi realizat de revista Fortune Zappos a fost achizitionat de Amazon.
Suna nebuneste Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. gt A da si incearca sa faci cat mai multi bani. gt Cauta sa schimbi lumea. gt Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal cat si pe plan profesional. gt Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale. gt Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu. gt Fa din customer service responsabilitatea intregii companii nu doar a unui singur departament. 000 de dolari pentru a-si scrie demisia. gt Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.
Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau te poate face mult mai fericit si pe tine.
In Cum sa livrezi fericire Tony Hsieh CEO-ul Zappos ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii pana la LinkExchange Zappos si multe altele


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse