Cumpara de la carturesti.ro

Cum sa livrezi fericire | Tony Hsieh - Publica


Cum sa livrezi fericire | Tony Hsieh
47.2 Lei

Disponibil

(31-07-2024)
Cumpara de la carturesti.ro

Produs vandut de carturesti.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara cum sa livrezi publica de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru cum sa livrezi publica

In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.
Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.
Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare....
Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta.
Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne.
Pe bune.
Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru."Tony Hsieh e un tip istet.
Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu.
Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata.1.
Doriti sa construiti ceva special.2.
Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere.3.
Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care ii va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata.4.
Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga.5.
Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala.6.
Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea.7.
Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs.8.
Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari.9.
Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi”, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.
TOP 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte:10.
A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.
Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari.
Cauta sa schimbi lumea.
Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.
Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.
Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.
Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.
Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.
In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.
Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse