Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

Detalii Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies

cartepedia.ro
Vânzător
cartepedia.ro
Pret
134 Lei
Categorie (vânzător)
Cărți în Engleză
Marca

Produs actualizat în urmă cu 3 ani
Descriere YEO:

Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies - Disponibil la cartepedia.ro

Pe YEO găsești Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies de la , în categoria Cărți în Engleză.

Indiferent de nevoile tale, Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service din categoria Cărți în Engleză îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 134 Lei

Caracteristicile produsului Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies

  • Brand:
  • Categoria: Cărți în Engleză
  • Magazin: cartepedia.ro
  • Ultima actualizare: 28-10-2021 22:59:12

Comandă Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies de la cartepedia.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
With developments like smart phones, social media, mobile connectivity, big data, and speech analytics, businesses have more opportunities to enhance the customer experience than ever before. Not only...

Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service - 0 | YEO

Produse asemănătoare