Data Science Ethics. Concepts, Techniques, and Cautionary Tales, Paperback/***

Data Science Ethics. Concepts, Techniques, and Cautionary Tales, Paperback/***

Detalii Data Science Ethics. Concepts, Techniques,

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
256.99 Lei 257.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

Data Science Ethics. Concepts, Techniques, - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Data Science Ethics. Concepts, Techniques, de la Oxford University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Data Science Ethics. Concepts, Techniques, and Cautionary Tales, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 256.99 Lei

Caracteristicile produsului Data Science Ethics. Concepts, Techniques,

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 10-12-2024 01:49:42

Comandă Data Science Ethics. Concepts, Techniques, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Data Science Ethics. Concepts, Techniques, de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This book examines a variety of different concepts related to data science ethics and techniques that can help with, or lead to, ethical concerns, whilst featuring cautionary tales that illustrate the importance and potential impact of data science ethics. Publisher: Oxford University Press Author(s): David (Professor of Data Science, Professor of Data Science, University of Antwerp, Belgium) Martens Illustration(s): 57 black and white illustrations Number of pages: 272 Publication date: 2022 Dimensions: 156 x 234 x 22 Cover type: Paperback / softback

Data Science Ethics. Concepts, Techniques, and Cautionary Tales, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press