Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici

Distribuie pe :

Descriere :

Cumpara de la libertatea editura universitatii de vest de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru de la libertatea editura universitatii de vest

Este onorant sa pot recomanda spre lectura ba chiar spre analiza amanuntita o carte ce urmareste extrem de acrib studiul conceptului antic de Parrhesia lectura ca si probabil alegerea autorului se pot sprijini pe cel putin doua puncte arhimedice preocuparea pentru sursele teoretice si istorice ale problemei responsabilitatii etice si al doilea interesul pentru spatiul filosofic contemporan care isi trage premisele esentiale ale discursului despre libertate tocmai din nevoia de clarificare a responsabilitatii si curajului cum sublinia Michel Foucault.
Lucrarea de fata este rodul a trei ani de cercetare doctorala axata pe intelegerea conceptului de Parrhesia si a ipostazelor parrhe-siastului in filosofia antica greaca..
De atunci a lucrat ca profesor de filosofie si logica la erse licee din judetul Timis. 1980 a urmat cursurile Facultatii de Filosofie din cadrul Uni-versitatii de Vest din Timisoara absolvind studiile in anul 2003 cu o teza despre fenomenologia lui Husserl.
Claudiu Marius Mesaros Hirjoi Cristian n.
Lucrarea studiaza o serie de portrete relevante dar propune si o succesiune logica de investigatii foarte serioase asupra semnificatiilor parrhesiei in diferite contexte si scoli filosofice din antichitatea greaca mizand pe identificarea unei serii de elemente comune intre scoli dovedind caracterul aproape serial al importantei parrhesiei in filosofia antica adevarul ca si concordanta intre vorbe si fapte ca proba a integritatii si autenticitatii inidului.
Este onorant sa pot recomanda spre lectura ba chiar spre analiza amanuntita o carte ce urmareste extrem de acrib studiul conceptului antic de Parrhesia lectura ca si probabil alegerea autorului se pot sprijini pe cel putin doua puncte arhimedice preocuparea pentru sursele teoretice si istorice ale problemei responsabilitatii etice si al doilea interesul pentru spatiul filosofic contemporan care isi trage premisele esentiale ale discursului despre libertate tocmai din nevoia de clarificare a responsabilitatii si curajului cum sublinia Michel Foucault

Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

• Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro