Descopera Neurostiinta.
Traducere din limba spaniola deAlexandru Cormos..
Dar cum sunt codificate informatiile de catre creierul nostru astfel incat sa ne fie la indemana? Cum sunt invatate lucrurile si ce atribute le sunt asociate? Cum alegem ce informatii sa invatam? Ce informatii din neurobiologie ar fi utile in domeniul educatiei? Aceasta carte se refera la toate acestea.
Suma proceselor de invatare si de memorare da nastere functiei cerebrale ce face posibila inregistrarea, codificarea, consolidarea, retinerea, stocarea si recuperarea informatiilor acumulate.
Si, desi intuitiv ne dam deja seama ca in ambele cazuri avem de-a face cu proceduri diferite, nu ne putem imagina complexitatea mecanismelor pe care creierul trebuie sa le puna in functiune ca fiecare dintre aceste procese de invatare sa aiba loc.
Cand vorbim despre invatare, ne referim de obicei la procesul de dobandire si de retinere a informatiilor (invatarea raurilor Europei, de exemplu) sau la dobandirea unor abilitati specifice (invatarea mersului pe bicicleta sau invatarea unei meserii).
Principii ale neurostiintei ce pot fi aplicate in educatie Una dintre cele mai interesante, complexe si utile proprietati ale creierului nostru este capacitatea de a invata.
Cum invata creierul.
Descopera Neurostiinta