Design Rules, Volume 2. How Technology Shapes Organizations, Hardback/Carliss Y. Baldwin

Design Rules, Volume 2. How Technology Shapes Organizations, Hardback/Carliss Y. Baldwin

Detalii Design Rules, Volume 2. How

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
658.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
MIT Press Ltd

Produs actualizat în urmă cu 7 ore
Descriere YEO:

Design Rules, Volume 2. How - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Design Rules, Volume 2. How de la MIT Press Ltd, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Design Rules, Volume 2. How Technology Shapes Organizations, Hardback/Carliss Y. Baldwin din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 658.99 Lei

Caracteristicile produsului Design Rules, Volume 2. How

  • Brand: MIT Press Ltd
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 01-04-2025 01:39:45

Comandă Design Rules, Volume 2. How Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Design Rules, Volume 2. How de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Publisher: MIT Press Ltd Author(s): Carliss Y. Baldwin Illustration(s): 16 COLOR ILLUS., 45 BLACK AND WHITE ILLUS. Number of pages: 590 Publication date: 2024 Dimensions: 211 x 237 x 45 Cover type: Hardback Redescopera farmecul lecturii si alege-ti de pe elefant.ro carti in limba engleza scrise de autori consacrati. Iti punem la dispozitie sute de mii de carti online, de dragoste si beletristica, memorii si jurnale, carti de copii, volume motivationale si multe altele. Daca aceasta carte ti-a atras atentia, descrierea ei va fi disponibila in curand. Intre timp, pentru mai multe detalii, ne poti scrie la adresa de email: contact@elefant.ro .

Design Rules, Volume 2. How Technology Shapes Organizations, Hardback/Carliss Y. Baldwin - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca MIT Press Ltd