Cumpara de la doraly.ro

Dezvoltare personala clasa I - Lucretia Neacsu, Arina Damian - ELICART


Dezvoltare personala clasa I - Lucretia Neacsu, Arina Damian
14 Lei

Disponibil

(18-06-2024)
Cumpara de la doraly.ro

Produs vandut de doraly.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara dezvoltare personala clasa elicart de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru dezvoltare personala clasa elicart

Auxiliarul de „Dezvoltare personală” îşi propune să vină în spriji­nul cadrelor didactice care nu au pregătire de specialitate (psiholo­gie), punându-le la dispoziţie o mulţime de exerciţii (unele bazate pe suport grafic/intuitiv) şi jocuri sau activități pe grupe (descrise detaliat).
Explorarea meseriilor • VISUL MEU DE VIITOR • 1 IUNIE – BUCURIA COPIILOR • RECAPITULARE (La ce mă ajută orele de „Dezvoltare personală”?/ Stau de vorbă cu mine) • EVALUARE FINALĂ (Am aflat multe despre mine la orele de „Dezvoltare personală”) • SUGESTII DE CÂNTECE.
Abilităţi şi atitudini de învăţare • CUM ŞI DE CE ÎNVĂŢ? (am nevoie să învăţ?) • AJUTAT, DEVIN MAI EFICIENT C.
Rutine şi sarcini de lucru • CUM FAC ŞI CE FAC DE OBICEI? • DREPTURILE ŞI SARCINILE MELE • DIALOG ÎNTRE EGALI • EVALUARE – SĂ NE AMINTIM! B.
ASPECTE SPECFICE ALE ORGANIZĂRII ÎNVĂŢĂRII ŞI PREGĂTIRII PENTRU VIAŢĂ LA ŞCOLARUL MIC A.
Interacţiuni simple cu fiinţe şi obiecte familiare • HAI LA JOACĂ! (Interacţiunea cu fiinţele) • UNIVERSUL MEU (Obiecte familiare) • PRIETENII (Am un prieten / Sunt un prieten bun) • FAMILIA MEA • RECAPITULARE – INTERACŢIONEZ, COMUNIC ŞI MĂ MANIFEST III.
Comunicarea şcolară eficientă • CUM COMUNIC CU CEI DIN JURUL MEU? • COMUNIC ŞI CÂND NU VORBESC • EVALUARE – MĂ MANIFEST ŞI COMUNIC ÎN FELUL MEU C.
Trăirea şi manifestarea emoţională, starea de bine • CÂND APAR EMOŢIILE? • EMOŢIILE MELE2 • POT SĂ VORBESC DESPRE EMOŢIILE MELE • MOMENTE EMOŢIONANTE (Sărbătorile de iarnă) B.
Dezvoltare EMOŢIONALĂ ŞI SOCIALĂ A.
Igienă personală • SUNT SĂNĂTOS PENTRU CĂ AM GRIJĂ DE MINE • REGULI DE IGIENĂ PERSONALĂ • EVALUARE – MĂ CUNOSC MAI BINE! II.
Autocunoaştere şi atitudine pozitivă faţă de sine şi faţă de ceilalţi • CINE SUNT EU? • CARACTERISTICILE PERSONALE (Îmi place să vorbesc despre mine) • CUM MĂ VĂD CEILALŢI? (Ascult când vorbesc ceilalţi despre mine) • PUNCTE TARI ŞI LIMITE OBSERVABILE (Ce pot şi ce nu pot) B.
AUTOCUNOAŞTERE ŞI STIL DE VIAŢĂ SĂNĂTOS A.
CUPRINS: • EVALUARE INIŢIALĂ I.
Sunt propuse jocuri şi activităţi atât individuale, cât şi în echipă, elevii fiind încurajaţi să lucreze împreună, să asculte, să dea răspun­­suri, să ana­lizeze şi să ducă la bun sfârşit o sarcină de lucru, într-un interval de timp dat.
Sub îndrumarea cadrului didactic se vor stimula emoţiile pozitive, cele care îl ajută pe şcolar să-şi dezvolte abilităţile empatice şi de comunicare.
S-a pus un accent deosebit pe exprimarea emoţiilor, oricare ar fi acestea, dându-se astfel şansa fiecărui copil să se descopere, să se accepte şi să afle ce-i place cu adevărat să facă.
Scopul urmărit este ca învăţătorul sau învăţătoarea să-i cunoas­că cât mai bine pe copiii din propria clasă.
Auxiliarul de „Dezvoltare personală” îşi propune să vină în spriji­nul cadrelor didactice care nu au pregătire de specialitate (psiholo­gie), punându-le la dispoziţie o mulţime de exerciţii (unele bazate pe suport grafic/intuitiv) şi jocuri sau activități pe grupe (descrise detaliat)


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse