Prezenta lucrare vine in sprijinul elevilor cu exercitii diverse care au ca scop dezvoltarea capacitatii de a se autocunoaste si de a-si exprima intr-o maniera pozitiva interesele, aptitudinile, trairile personale, abilitatile de relationare si comunicare, dar si pregatirea pentru viata (cariera).
Scolarii vor invata sa-si puna singuri intrebari in legatura cu purtarea lor si sa gaseasca raspunsuri, sa se cunoasca mai bine, sa invete sa-si aleaga prietenii, dar si o meserie potrivita.
Vor descoperi tainele corpului si modul in care il poate apara, vor primi sfaturi privind organizarea timpului, ajutandu-i de la o varsta foarte mica sa se pregateasca pentru viata.
Cuprins:Domeniul: Autocunoastere si stil de viataSaptamana 1 - „Cine sunt euSaptamana 2 - „Sa facem cunostintaSaptamana 3 - „Trasaturi fiziceSaptamana 4 - „Ne jucam, observamSaptamana 5 - „Suntem diferitiSaptamana 6 - „Schema corporala: alcatuirea si denumirea partilor corpului“Saptamana 7 - „Corpul meu, prietenul meuSaptamana 8 - ,,Igiena personalaSaptamana 9–10-11 - „Obiecte de igiena personalaSaptamana 12 - „Activitati zilnice de igiena personala-Igiena corpuluiSaptamana 13 - „Igiena pielii si a paruluiSaptamana 14 - „Igiena mainilor si a unghiilorSaptamana 15 - „Igiena dintilorSaptamana 16 - „Igiena ochilor, a nasului si a urechilorSaptamana 17 - „Igiena imbracamintei si a incaltaminteiSaptamana 18 - „Corp sanatos, minte sanatoasaDomeniul: Dezvoltare emotionala si socialaSaptamana 19 - „Si eu am emotiiSaptamana 20 - „Relatii de comunicare in activitatea scolaraSaptamana 21 - „Comunicarea cu colegii si cadrele didacticeSaptamana 22 - „Obiecte preferate si caracteristicile acestoraSaptamana 23 - „Fiinte preferate si caracteristicile acestora“Domeniul: Aspecte specifice ale organizarii invatarii si pregatirii pentru viata la scolarul micSaptamana 24 - „Ce inseamna sa fiu scolar?“Saptamana 25 - „Programul scolarSaptamana 26 - „Pauza/recreatia, vacantaSaptamana 27–28 - „Cum invatSaptamana 29–30 - „Reguli de organizare a invatariiSaptamana 31 - „Ziua clasei noastreSaptamana 32–33 - „Hobby-uri si activitati preferateSaptamana 34–35 - „Portofoliul personalBibliografie.
Prezenta lucrare vine in sprijinul elevilor cu exercitii diverse care au ca scop dezvoltarea capacitatii de a se autocunoaste si de a-si exprima intr-o maniera pozitiva interesele, aptitudinile, trairile personale, abilitatile de relationare si comunicare, dar si pregatirea pentru viata (cariera).
Scolarii vor invata sa-si puna singuri intrebari in legatura cu purtarea lor si sa gaseasca raspunsuri, sa se cunoasca mai bine, sa invete sa-si aleaga prietenii, dar si o meserie potrivita