Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari.
Anexe.
Activitati pentru Dezvoltarea si optimizarea competentelor sociale 3.
Activitati pentru Dezvoltarea si optimizarea competentelor emotionale 2.
REZOLVAREA DE PROBLEME LA COPII1 CAPITOLUL III 1. iNVATAREA sI Dezvoltarea STRATEGIILOR DE REGLARE EMOTIONALA LA COPII 3.
STRATEGII DE OPTIMIZARE A RELATIEI EDUCATOR-COPIL 2.
STRATEGII DE DEZVOLTARE A competentelor emotionale sI sociale iN RELATIA EDUCATOR-COPIL 1.
Excluderea II.
Consecintele logice sau naturale ale comportamentelor inadecvate 3.3.
Ignorarea comportamentelor inadecvate 3.2.
ABORDAREA COMPORTAMENTELOR INADECVATE 3.1.
Sistemele de recompense 3.
Lauda – intarire sociala pentru comportamentele adecvate 2.2.
RECOMPENSELE CA MODALITATE DE iNCURAJARE A COMPORTAMENTELOR ADECVATE 2.1.
Stabilirea limitelor 2.
Stabilirea regulilor 1.3.
Stabilirea rutinelor 1.2.
STRATEGII DE ORGANIZARE A MEDIULUI DE iNVATARE sI DE PREVENTIE A PROBLEMELOR DE COMPORTAMENT 1.1.
STRATEGII DE DISCIPLINARE 1.
Optimizarea relatiei educator-copil I.
Rezolvarea de probleme si luarea deciziilor B.
Managementul conflictelor 3.2.
MANAGEMENTUL CONFLICTELOR, REZOLVAREA DE PROBLEME sI LUAREA DECIZIILOR 3.1.
Tipuri de comunicare 3.
Receptarea mesajului 2.3.
Emiterea mesajului 2.2.
COMUNICAREA EFICIENTA 2.1.
GESTIONAREA EFICIENTA A EMOTIILOR sI MANAGEMENTUL STRESULUI 2.
Optimizarea relatiilor dintre adulti 1.
Factori de risc pentru Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale CAPITOLUL II A.
Competentele sociale III.
Competentele emotionale II.
ghid practic pentru educatori CUPRINS Prefata CAPITOLUL I Introducere I.
Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari